Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:45:43 GMT

نامزدهای بخش رمان بزرگسال جایزه غنی‌پور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۳۶۲

نامزدهای بخش رمان بزرگسال جایزه غنی‌پور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ناصری، دبیر بیست و یکمین جشنواره ادبی شهید غنی پور، با معرفی نامزدهای بخش رمان بزرگسال این جشنواره گفت: از میان ۱۶۴۵ اثر چاپ اول منتشره در سال ۱۳۹۹ در این بخش، ۳۱ عنوان بعد از چند مرحله ریزش به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: داوران پس از مطالعه دقیق و بحث، تبادل‌نظر و گفت‌وگو در جلسات حضوری سرانجام پنج اثر زیر را از میان این ۳۱ کتاب به‌عنوان نامزدهای نهایی بخش رمان بزرگسال معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. تشریف نوشته علی‌اصغر عزتی پاک از انتشارات شهرستان ادب

۲. صنم نوشته ملیحه ذوالفقاریان از انتشارات سروش

۳. نیوتن زیر درخت گردو نوشته لیلا صبوحی از نشر نیماژ

۴. سوره آفلین نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه از انتشارات شهرستان ادب

۵. گمشده در ۱۳:۶۰ نوشته پویان مکاری از انتشارات آوند دانش

داوری بخش رمان بزرگ‌سال در بیست و یکمین دوره جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور را ابراهیم زاهدی مطلق، مصطفی خرامان و گلعلی بابایی بر عهده دارند.

کد خبر 5429649 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ناصری جایزه شهید غنی پور کتاب و کتابخوانی ادبیات داستانی ادبیات ایران معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی انقلاب اسلامی ایران تجدید چاپ انتشارات سوره مهر رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ تازه های نشر برنامه زاویه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران محمود فرشچیان ادبیات کودک و نوجوان نقد کتاب بخش رمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب