Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@17:07:26 GMT

بهترین ایرلاین ها در پرواز استانبول

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۳۹۵

بهترین ایرلاین ها در پرواز استانبول

    به نظرتان بهترین ایرلاین که پرواز تهران استانبول را انجام می‌دهد کدام ایرلاین است؟ آیا این تفاوت قیمتی ارزنده است؟ در این مقاله قصد داریم تا اکثر ایرلاین‌هایی که پرواز تهران به استانبول را ارائه می‌دهند بررسی کنیم و در نهایت به این نتیجه برسیم که کدام یک بهترین گزینه برای سفر محسوب می‌شوند. پس با ما همراه باشید تا اکثر ایرلاین‌ها را بشناسید و تصمیم‌گیری دقیق و منطقی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایرلاین‌های تهران استانبول
ایرلاین‌های داخلی و خارجی بسیاری، همه‌روزه پرواز تهران به استانبول را انجام می‌دهند. وقتی که سری به یکی از وبسایت‌های معتبر حوزه گردشگری همانند علی بابا بزنید، متوجه می‌شوید که تفاوت قیمتی بسیاری بین ایرلاین‌های مختلف وجود دارد.
در این بخش قصد داریم به ترتیب قیمت ایرلاین‌های مختلف که پرواز تهران استانبول را انجام می‌دهند معرفی کنیم. پس ارزان‌ترین ایرلاین‌ها در ابتدای لیست و گران‌ترین آن‌ها در انتهای لیست قرار خواهند گرفت. به این ترتیب می‌توانید بر اساس بودجه خودتان و خدماتی که انتظار دارید، بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب نمایید.
ایران ایر
ایران ایرلاین از جمله معروف‌ترین و قدیمی‌ترین ایرلاین‌های داخلی ایران به حساب می‌آید. این ایرلاین از جمله هواپیمایی‌های معروف خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. ایران ایر با ناوگانی متشکل از 26 فروند هواپیما، به بیش از 61 مقصد مختلف سفر می‌کند. این ایرلاین از جمله ایرلاین‌های دولتی است و بیش از 60 درصد سهام آن به وزارت راه و شهرسازی ایران تعلق دارد. ایران ایر به بیشتر کشورهای دنیا از جمله ترکیه سفر می‌کند.    
دفتر مرکزی این ایرلاین در تهران و فرودگاه مهرآباد قرار دارد. جالب است بدانید که ایران ایر در سال 1961 با همین نام به بهره‌برداری رسید. پروازهای تهران به استانبول با ایران ایر به‌صورت مستقیم در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و قیمت بسیار مناسبی دارد. جالب است بدانید که ایران ایر به‌صورت سالانه 6میلیون مسافر جابه‌جا می‌کند.
ماهان ایر
هواپیمایی ماهان جزو هواپیمایی‌های جوان و بسیار نامی کشور به حساب می‌آید. این هواپیمایی را همه به خدمات لوکس و عالی می‌شناسند. در حقیقت از نظر بسیاری از مسافران، ماهان ایر بهترین ایرلاین داخلی به حساب می‌آید. ماهان ایر ناوگان هوایی بسیار جوان و متشکل از 40 فروند هواپیمایی تازه نفس و جوان است.
با کمک این ناوگان بزرگ، ماهان به بیش از 52 مقصد مختلف سفر می‌کند. ماهان ایر تحت مالکیت مؤسسه خیریه مولی الموحدین قرار دارد و دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است. این هواپیمایی به‌دلیل مالکیت سپاه پاسداران، در لیست تحریم‌ها قرار دارد و به همین خاطر دارای محدودیت پروازی است؛ اما جزو بهترین گزینه‌ها برای پروازهای نزدیک به حساب می‌آید.
Anadolujet
آندولوجت جزو ایرلاین‌های خارجی است که به کشور ترکیه تعلق دارد. این ایرلاین را می‌توان ارزان‌ترین ایرلاین داخلی برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و بلیط هواپپیما استانبول تهران دانست. آندولوجت از زیرمجموعه‌های ترکیش ایرلاین به حساب می‌آید. پروازهای این ایرلاین معمولاً به کشورهای اطراف محدود می‌شوند. از نظر برخی مسافران، خدمات ماهان ایرلاین از آندولوجت ترکیه نیز بهتر است. این ایرلاین پروازهای مستقیم و ترانزیت به استانبول انجام می‌دهد.
Pegasus
ایرلاین پگاسوس نیز از جمله ایرلاین‌های ارزان قیمت خارجی است. این ایرلاین به بخش خصوصی و یک خانواده ثروتمند ترکیه تعلق دارد. دفتر مرکزی این ایرلاین نیز در کشور ترکیه و شهر استانبول واقع شده است. لازم به ذکر است خدمات این ایرلاین تا حدودی از آندولوجت بهتر است. پگاسوس اکثراً پروازهای مستقیم در کمترین زمان ممکن به استانبول برگزار می‌کند.
Turkish  ایرلاین  
ترکیش ایرلاین از جمله معروف‌ترین و پرطرفدارترین ایرلاین‌های خارجی برای ایرانیان به حساب می‌آید. ترکیش ایرلاین بهترین ایرلاین خارجی برای سفر به استانبول محسوب می‌شود. این ایرلاین پروازهای مستقیم با کمترین زمان را به استانبول انجام می‌دهد. جالب است بدانید که ترکیش ایرلاین 339 فروند هواپیما دارد و به 304 مقصد دنیا سفر می‌کند. پس می‌توانید انتظار خدماتی عالی را از این ایرلاین داشته باشید.
قطر  ایرلاین
قطر  ایرلاین  از دیگر ایرلاین‌های معروف است که هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول تهران و بلیط هواپیما تهران استانبول حتماً با نام آن رو‌به‌رو خواهید شد. این ایرلاین به کشور قطر تعلق دارد. پروزهای تهران استانبول از طریق ایرلاین قطر به‌صورت ترانزیت انجام می‌شود. ابتدا پرواز از تهران به دوحه و سپس از آنجا به استانبول می‌رود. به همین خاطر جزو ایرلاین‌های محبوب نیست.
بهترین ایرلاین برای پرواز به استانبول کدام است؟
بهترین ایرلاین داخلی از نظر کمترین قیمت و بیشترین اطمینان خاطر، ایران ایر است. ماهان نیز گران‌ترین ایرلاین داخلی با بیشترین خدمات محسوب می‌شود. در صورتی که قصد شرکت در پروازهای خارجی را دارید، بهتر است از ترکیش ایرلاین استفاده کنید. خدمات آندولوجت و پگاسوس تفاوت چندانی با ماهان یا ایران ایر ندارند؛ اما گران‌تر هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفر به ترکیه پرواز تهران استانبول علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند