Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم و پیشبرد طرح تحول دیجیتال و هوشمند سازی در پست بر آموزش نیروی انسانی تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی در نشست با مدیران کل پست استانها که عصر امروز سی ام بهمن ماه 1400 در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد با اشاره به لزوم پیاده سازی طرح تحول دیجیتال در سرتاسر شرکت و هوشمند سازی پست، خواستار در دستورکار قرار دادن امر آموزش کارکنان در بخشهای مختلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست به موارد ابلاغی توسط وزیر ارتباطات در حکم انتصاب خود اشاره کرد و گفت: «ارتقای سطح معیشت کارکنان دغدغه مسئولین شبکه پستی کشور است و تلاش داریم تا با رفع موانع قانونی و پی گیری اصلاح موارد بودجه ای در این خصوص اقدام کنیم.»
وی همچنین بر لزوم هوشمند سازی پست تاکید کرد و خواستار ارائه راهکارهای عملیاتی و همراهی همه مدیران در این خصوص شد .
لیائی در پایان از بازدید سرزده از مراکز ادارات کل پست استانها خبر داد و افزود: «به دلیل جلوگیری از انجام تشریفات اداری از اعلام قبلی جهت بازدیدهای استانی خودداری می شود.»

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی