Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بیکی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: رانندگان در این محورهای کوهستانی حتما با احتیاط و چراغ روشن حرکت کنند.

وی گفت: تردد در سایر جاده‌های گلستان بر اثر بارش باران، لغزنده بوده و رانندگان به توصیه پلیس برای آمد و شد توجه کنند.

به گفته وی بارش باران و برف خفیف که از عصر دیروز در گلستان آغاز شده بود تا بعداز ظهر امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود محمدقلی‌پور کارشناس اداره کل هواشناسی گلستان هم در گزارشی به ایرنا اعلام کرد: در نتیجه سامانه کم فشار، بارش باران تا اواخر وقت فردا در استان ادامه دارد.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هم گلستان گفت: ۲۰ گروه راهداری با ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های ارتباطی استان به ویژه کوهستانی مستقر بوده و آماده ارائه خدمت به رانندگان هستند.

بیکی افزود: در صورت تشدید بارش باران و برف و آسان سازی آمد و شد خودروها در محورهای گلستان، تعداد گروه های راهداری قابل افزایش است.

وی با اشاره به این که شن و نمک به اندازه کافی در انبارهای راهداری گلستان وجود دارد، گفت: امسال استفاده از شن و نمک برای باز نگهداشتن جاده‌های استان به دلیل مواجه با بارش متعدد برف و یخ بندان نسبت به سال قبل افزایش زیادی یافت‌.

بیکی ادامه داد: امسال نزدیک به هفت هزار تن شن و هزار و ۵۰۰ تن نمک برای بازگشایی راه های ارتباطی به ویژه در  مناطق کوهستانی استفاده شده است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هرساله طرح زمستانه را از اواسط آذرماه به مدت چهار ماه اجرا می کند که امسال ۳۲ گروه با حضور بیش از ۳۰۰ نیرو و به همراه ۲۲۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری آماده عملیات هستند. 

گلستان بیش از پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، دو و سه دارد که حدود هزار و ۵۲۱ کیلومتر آن کوهستانی و یا سخت گذر است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گرگان آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گرگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گرگان آزادشهر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

رودخانه علی سالار در جاده روستای جوزردان و روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی واقع شده است. در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با بارش باران همراه شده است، این رودخانه نیز بر اثر بارش شدید باران جان تازه گرفت و پرآب شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مهدی آگینه - خراسان جنوبی

 

بیشتر بخوانید:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد