Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسکی آلپاین ایران که تست دوپینگ وی در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن مثبت شده بود، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در بازیهای المپیک زمستانی حسین ساوه‌شمشکی پرچمدار و یکی از 3 نماینده ایران در این بازیهای بود که به خاطر مثبت شدن نمونه دوپینگ از دهکده بازی‌ها اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بعد از اعلام شدن رسمی دوپینگ وی، ساوه شمشکی به دادگاه CAS شکایت کرد و بعد از تشکیل دادگاه، CAS اعتراض وی را وارد نداست و تخلف وی را تایید نمود. ب این اتفاق ساوه‌شمشکی که سابقه حضور در ۲ المپیک زمستانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد،  با انتشار پستی در فضای مجازی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در بخشی از متن خداحافظی خود نوشت: اسکی با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش برای من تمام شد. زندگی ورزشی و قهرمانی روزی شروع و یک روز هم تمام می‌شود. چند سال هر چه بر من گذشت تحمل کردم که خوب تمامش کنم اما انگار قرار بود اینجای زندگی‌ام با بقیه فرق کند. می‌خواستم بعد از مانش دوم اسلالوم خداحافظی کنم اما... داشتم به این فکر می‌کردم که ای کاش سیدعبدی افتخاری رییس فدراسیون می‌شد و اجازه مسابقه به من نمی‌داد تا اکنون این داستان‌ها را نداشتم. اگر در این اتفاقی که افتاد، من مقصرم که معذرت می‌خواهم و تاوانش را هم می‌دهم اما اگر نه...

این خداحافظی در حالی است که هنوز فدراسیون جهانی میزان محرومیت وی به خاطر استفاده از مواد نیروزا را اعلام نکرده است

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: المپیک زمستانی ساوه شمشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند