Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در ادامه رایزنی های خود در مرکز این بار با گروه خیرین مرهم دیدار و مشارکت آنان را برای ساخت بیمارستان در استان جلب کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه گردشگری سلامت اظهار داشت: امروز ایلام به واسطه اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته، هرساله شاهد تردد میلیون ها زائر است و در این راستا نیازمند ایجاد و ترمیم زیرساخت ها در حوزه های مختلف به ویژه بخش سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام ضمن تقدیر از اعلام آمادگی گروه خیرین مرهم برای ساخت بیمارستان در استان افزود: این بیمارستان در ۲ فاز عمومی و تخصصی ساخته می شود. 

سرپرست موسسه خیریه مرهم و عضو هیات علمی دانشگاه و فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی از درخواست استاندار ایلام برای مشارکت از ساخت بیمارستان در استان استقبال کرد.

دکتر حمیدرضا علیزاده یادآور شد: این بیمارستان به نیت خدمات دهی به مردم استان، زوار و گردشگران حوزه سلامت در ۲ فاز عمومی و تخصصی (جراحی پلاستیک، ناهنجاری های صورت و ...) ساخته می شود.

معاون بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران در ادامه اضافه کرد: با توجه به محرومیت ایلام آمادگی لازم برای پذیرش بیماران این استان خارج از نوبت و بصورت فوری وجود دارد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام بهداشت و سلامت استانداری ایلام ایلام بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است