Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر بخشی»  روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه جزو چهار تیم نخست جدول هستیم ، افزود: حدود سه بازی باقیمانده که امیدواریم این بازی ها را نیز به نحو احسن انجام داده و با کسب نتایج خوب بتوانیم جزو چهار تیم برتر باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان هم اکنون برای شرکت در انتخابی تیم ملی به صورت جدی در حال تمرین هستند، اظهار داشت: بر همین اساس بازیکنان به صورت انفرادی در حال تمرین هستند که ما نیز تمرینات و وضعیت آنها را به خوبی زیر نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی افزود: با این وجود امیدواریم حمایت های بیشتری به خصوص از نظر روحی از سوی شهرداری صورت بگیرد تا بازیکنان بتوانند با انگیزه بیشتری در بازی های آخز حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازی های حساس انگیزه و روحیه تاثیر بسیار زیادی وجود دارد، تصریح کرد: پس از انتخابی تیم ملی به مدت ۲ روزه به صورت گروهی تمرینات تیم برگزار شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده و بتوانند در رقابت ها حضور یابند.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج ادامه داد: امیدواریم که شرایط بهتری برای تیم فراهم تا بازیکنان پس از انتخابی تیم ملی بتوانند با انرژی کامل تری در دور پایانی لیگ برتر شرکت کنند.

برچسب‌ها شهرداری کرج البرز تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج البرز تنیس شهرداری کرج البرز تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم