Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد غفاری  روز دوشنبه در حاشیه افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت ماشین های اداری ایران( مادیران)  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه آموزشی در  ارتقا مهارت و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی  بسیار حایز اهمیت است.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارتقا مهارت تکنسین‌ ها، کارگران ،کارکنان صنایع  و صنوف  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری  تاکید کرد: رمز موفقیت آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازارکار است که این امر افزایش بهره وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به  ۹۰ مرکز آموزش جوارگاهی در استان البرز دایر شده است گفت: افتتاح مرکز آموزشی جوار کارگاهی در کنار صنایع و شرکت‌ها با هدف ارتقا مهارت شاغلان و افزایش بهره‌وری نیروی مولد از جمله ماموریت های این اداره کل است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

برچسب‌ها رونق تولید البرز مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید البرز مهارت اموزی رونق تولید البرز مهارت اموزی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان