Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:38:39 GMT

هوادار برنلی به آرزوی خود رسید!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۸۱۴

هوادار برنلی به آرزوی خود رسید!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را از سرتاسر ورزش این کشور مخابره کرده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسته خبری امروز، دوشنبه، دوم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

سان:

* ویلشر در باشگاه سابق آرسنال است ۱۹۸ بازی برای توپچی‌ها انجام داد. او که در بورنموث بازی می‌کرد، حالا به به یک باشگاه دانمارکی پیوسته اما پردرآمدترین بازیکن باشگاه جدید آگفیا نخواهد بود. دستمزد او در باشگاه جدیدش ۵۰۰۰ پوند در هفته برآورد می‌شود.

* بازی حساس بورنموث با ناتینگهام فارست در چمپیونشیب انگلیس که قرار بوده جمعه شب هفته گذشته برگزار شود، شش ساعت پس از اعلام ناامن بودن ورزشگاه به تعویق افتاد که فرآیندهای EFL را زیر سوال برد.

* آنتونی مارسیال زمستان امسال بود که به صورت قرضی از منچستر یونایتد جدا شد تا در لالیگا به کار خود ادامه دهد، او حالا پس از انجام چهار بازی در سویا دچار مصدومیت شده است.

* ریس جیمز بازیکن تیم فوتبال چلسی که دچار مصدومیت شده بود، قرار است این هفته به تمرینات بازگردد تا چلسی پیش از فینال جام کارابائو کاپ در روز هفت اسفند مقابل لیورپول، یک تقویت بزرگ را در ترکیب خود حس کند.

* خورخه ماس، شریک دیوید بکهام اینترمیامی، با خرید رئال ساراگوسا، تیم دسته دومی اسپانیا، موافقت کرده است و قرار است به زودی مقدمات این کار را به سرانجام برساند.


دیلی میرر:

* آیا کریستیانو رونالدو تابستان امسال منچستریونایتد را ترک خواهد کرد؟ او از پشتیبانی منچستریونایتد برخوردار است تا در تابستان اولدترافورد را ترک کند، اما ستاره پرتغالی بر این باور است که آنها به قول خود که به او داده‌اند پایبند باشند.

* یورگن کلوپ اصرار دارد که در جریان پیروزی لیورپول مقابل نوریچ سیتی هیچ استرسی مبنی بر از دست دادن پیروزی، در رختکن وجود نداشته است زیرا او از تیمش خواسته است به کاری که انجام می‌دهند ادامه دهند و ایمان داشته باشند. در نهایت لیورپول بازی باخته را سه بر یک برنده شد.

* توماس مولر معتقد است که محمد صلاح بازیکن لیورپول پس درخشش فوق العاده‌اش شایسته این بود که در لیست اخیر ترکیب سال ۲۰۲۱ اعلام شده فیفا قرار بگیرد، این درحالی است که مسی، لواندوفسکی هالند و رونالدو در لیست جای گرفتند

دیلی میل:

آلن پیس، رئیس برنلی، از یکی از هواداران مبتلا به پارکینسون دعوت کرد تا به عنوان مهمان ویژه در جایگاه VIP ورزشگاه "تورف مور" باشد. جالب است که مدت‌ها بود که این طرفدار سالخورده، آرزوی رفتن به ورزشگاه تیم مورد علاقه‌اش را داشته است و در این خصوص درخواست کمک کرده بود.

گاردین:

* انجمن المپیک بریتانیا خواستار اتخاذ محرومیت شدیدتری برای روسیه است، اگر ثابت شود که سیستم ورزشی این کشور عمداً اسکیت باز ۱۵ ساله کامیلا والیوا را وادار به انجام دوپینگ کرده است.

* لبرون جیمز در مورد احتمال بازی در کنار پسرش و بازگشت به کلیولند کاوالیرز در حالی که به آخرین مراحل زندگی حرفه‌ای ورزشی خود فکر می‌کند، صحبت کرده است و احتمالاً این اتفاق رخ می‌دهد.

دیلی رکورد:

* اسکات براون پرونده خود را به سران باشگاه "سنت میرن" اسکاتلند ارائه کرده است تا مدیر جدید آنها شود، اما با چالش جدی استیون نیسمیت که گزینه جدی هدایت تیم است، روبرو خواهد شد.

کد خبر 556979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه فوتبال فوتبال اروپا بازیکن فوتبال آرسنال اسکاتلند انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس فیفا محمد صلاح لیورپول دیوید بکهام یورگن کلوپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.

حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

دیگر خبرها

  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی