Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@18:33:54 GMT

تفاوت عطرهای اورجینال، شرکتی و کوچک

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۸۵۷

تفاوت عطرهای اورجینال، شرکتی و کوچک

صنعت عطر و ادکلن یکی از تجارت‌های پرسود در دنیای اقتصاد است و بسیار بزرگتر از تصور ماست. دنیای عطر و ادکلن بسیار متنوع است و شرکت‌های مختلفی در جهان، در این زمینه و همچنین در کنار تولید محصولات دیگری به تولید عطر و ادکلن نیز می‌پردازند. همین مسئله باعث افزایش بالای تعداد عطر و ادکلن‌های موجود در بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دنیای عطر و ادکلن به قدری پیچیده شده است که برای تولیدکنندگان و همچنین مصرف کنندگان باعث ایجاد دردسر در تولید و خرید محصولات شده است. افرادی که به دنبال عطرهایی با رایحه‌های جذاب و مناسب هستند در میان این دنیای برزگ سردرگم می‌شوند همچنین کمپانی‌ها مجبور به صرف هزینه‌های بسیار گزافی هستند تا بهترین طراحی و رایحه‌ها را برای مصرف کنندگان ارائه دهند.

با این همه قطعا این سوالات که عطر خوب چه ویژگیهایی دارد؟ یا چگونه عطری مناسب انتخاب کنیم برای شما پیش آمده است. به طور جزئی و دقیق نمی‌توان راجب خوب و بد بودن عطرها نظری داد و تصمیم گیری درباره خوب و بد بودن عطرها، بستگی به شخصیت، روحیه و سلیقه افراد دارد.

با وجود گستردگی در دنیای عطر و ادکلن، قطعا تا به حال درباره عطرهای اورجینال، شرکتی و کوچک شنیده‌اید. ولی آیا راجب تفاوتهای این مدل عطرها چیزی شنیده‌اید؟ در ادامه راجب تفاوت عطرهای اورجینال با نمونه‌های شرکتی و کوچک می‌گوییم

و ادکلن اورجینال

یک رایحه خوب و خوشایند باعث می‌شود یاد و خاطر شما هیچگاه از ذهن اطرافیان شما پاک نشود. اما چنانچه قصد دارید در خاطرات افراد باقی بمانید باید به جزء کیفیت رایحه، به مواردی مانند برند سازنده، ماندگاری و پراکندگی عطر، ظاهر و از همه مهم‌تر اورجینال بودن آن توجه داشته باشید. همانطور که می‌دانید، امروزه خریدن یک عطر با کیفیت و اورجینال، بسیار پرهزینه است و از همین نظر باید نکات مهم را در هنگام خرید در نظر داشته باشید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

عطرهای اورجینال با شرکتی

تقاوت عطرهای اورجینال با شرکتی در این است که شرکتهای بزرگ و با اصالتی مانند: روونا، هوس اف سیلیج، پالدرون و... فرمول عطرهای اصلی را خریداری کرده و نمونه همان ادکلن را با قیمتهایی بسیار مناسب‌تر به بازار ارائه می‌کنند.

این مدل عطرها به این دلیل شرکتی گفته می‌شوند زیرا: نمی‌خواند عطر فیک یا تقلبی را به جای عطر اصلی و اورجینال به فروش برسانند. عطرهای شرکتی به صورت قانونی نام و نشان رسمی خود را دارنده بر روی شیشه عطر، درج می‌شوند.

همچنین عطرهای شرکتی دارای مجوزهای بهداشتی هستند. عطرهای فیک و تقلبی کاملا مشابه به عطرهای اورجینال هستند، بدون اینکه تغییری در بطری عطر یا جعبه آن ایجاد شود راهی بازار می‌شوند.  اما تفاوت عطرهای اورجینال و شرکتی در این است که عطرهای شرکتی جعبه‌‌ها و بطری‌های مخصوص به خود شرکت را دارند، یا مشابه به نمونه‌های اورجینال عطرها هستند.

یکی دیگر از تفاوتهای عطر اورجینال و شرکتی در قیمت آنهاست که عطرهای شرکتی قیمت مناسبتری نسبت به عطرهای اورجینال دارند. عطرهای شرکتی به دلیل بالا رفتن قیمتها در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از معروف‌ترین برندها در تولید عطرهای شرکتی برند روونا است. برند روونا ROVENA یکی از بهترین برندهای تولید کننده عطر است که در سال 2008 کار خود را از فرانسه و امارات آغاز کرده است. برند روونا بهترین عطرها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به بازار عطر و ادکلن عرضه می‌نماید.

در 10 سال اخیر کشور امارات در زمینه تولید عطر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. ولی آیا این عطرها از کیفیت خوب و بالایی برخوردار هستند؟

اول عطرهای برند اماراتی

عطرهای اماراتی که دارای کیفیت بالایی هستند از صفر تا صد در خود کشور امارات ساخته می‌شوند. معمولا این شرکت‌ها یا خودشان اسانهای عطرهایشان را تولید می‌کنند یا با شرکت‌های خارجی و معروف در دنیا همکاری می‌نمایند. فروش عطرهای اماراتی کاملا قانونی بوده است، زیرا با هولوگرام و بسته بندی‌های مخصوص خودشان ارائه می‌شوند. از جمله عطرهای اماراتی می‌توان به رصاصی، افنان و.. اشاره کرد. که حتی در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز به فروش می‎‌رسند. رایحه‌های تولید شده این نوع عطرها مخصوص خود برند می‌باشند و با خلق و خوی آنها ساخته شده‌اند.

دوم عطرهای شرکتی اماراتی

عطرهای شرکتی اماراتی به این صورت هستند که یکی از شرکتها به هدف اینکه قیمت تمام شده عطر را در بازار پایینتر بیاورد، به صورت قانونی و با اجازه از برند اصلی عطر، دست به تولید مشابه عطر اصلی می‌زند. رایحه‌های این عطرها بسیار مشابه مدل اصلی می‌باشد و از همان کیفیت و ماندگاری برخوردار است. همچنین ساخت بطری و بسته بندی این عطرها تماما توسط شرکت‌های اماراتی انجام میشوند.

 

 

کوچک یا جیبی

نمونه دیگری از عطرها هستند که کاربرد بسیاری دارند. عطرهای جیبی یا کوچک به عطرهایی گفته میشوند که در حجم‌های خیلی پایین، کمتر از 25 میلی لیتر تولید می‌شوند. برخی از عطرهای کوچک در بطری‌های مشابه مدل اورجینال عطر ساخته می‌شوند. یکی از مهمترین مزیت‌های عطرهای جیبی قابلیت حمل بسیار آسان است. ممکن است شما در زندگی روزمره خود انسان پرمشغله‌ای باشید و مدت زیادی از شبانه روز را بیرون از خانه سپری کنید، همین موضوع باعث میشود عطرهای کوچک برای شما بسیار مناسب باشند، زیرا به دلیل وزن پایین و اشغال فضای کم در کیف یا جیب شما باعث میشود بتوانید آن را به راحتی حمل کنید و در هرجایی از عطر خود استفاده ببرید. شما می‌توانید با داشتن عطر مورد علاقه خود در هر مکانی حس خوشایندی را دوباره به خودتان هدیه دهید.

 

 

علاوه بر  این موارد با توجه به بالا یا پایین بودن قیمت عطرها و همچنین ماندگاری و پراکندگی آن، همیشه داشتن یک عطر برای تمدید کردن در مواقع مختلف لازم است.

از دیگر مزایای عطرهای کوچک یا جیبی رایحه مشابه آن با نمونه‌های اورجینال است. اگر عطرهای کوچک خود را از برندهای معتبری تهیه نمایید، رایحه‌ای یکسان و کیفیت بالایی خواهند داشت. در آخر با خرید عطرهای کوچک می‌توانید از خریدن نمونه بزرگ آن مطمئن‌تر شوید، و با خیالی آسوده نمونه اصلی آن را با حجم بیشتر تهیه کنید.

 

عطرهای اورجینال، شرکتی با عطرهای فیک و تقلبی

 

اما چگونه می‌توانیم عطرهای اورجینال و شرکتی را از عطرهای تقلبی و فیک تشخیص دهیم؟

 باید به این نکات توجه داشته باشید که شرکت‌های تولید کننده عطرهای اویجینال، در نوع بسته بندی، چاپ، درب، بطری و... از کیفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند مانند برندهایی مثل: دیور، تام فورد، شنل، هرمس، جورجیو آرمانی، لالیک، بولگاری و غیره.

و همانطور که در بالا اشاره کردیم شرکتهای اماراتی رایحه و اسانس‌های برندهای معتبر را مورد استفاده قرار می‌دهند اما در بسته بندی، بطری، نام، درب و... تفاوت‌هایی را ایجاد می‌نمایند که این تفاوتها برای کمتر کردن هزینه‌ها و کاهش قیمت عطر است. همچنین مواد به کار رفته در این عطرها به دلیل سالم و باکیفیت بودن دارای مجوزهای بهداشتی هستند. از قبیل این برندها میتوان به: اجمل، امپر، رصاصی، پرستیژ و... اشاره کرد.

اما شرکتهای تقلبی با استفاده از مواد صنعتی بسیار کم کیفیت، خطرناک و مضر عطر تولید می‌کنند. برای مثال: یکی از مواد بسیار تاثیرگزار در فیکساتور الکل می‌باشد که شرکتهای مطرح در دنیا و حتی شرکتهای درجه دو (شرکتی) از نوع بهداشتی آن یعنی اتانول با خلوص 96 درصد استفاده می‌کنند.  در صورتی که شرکتهای تولید کننده عطرهای تقلبی و فیک برای کاهش قیمتها از الکل صنعتی با متانول که بسیار خطرناک است در فیکساتور عطر استفاده می‌نمایند.

یکی از روشهای تشخیص عطر اصل، بسته بندی‌های آنهاست. یعنی شما به راحتی می‌توانید با در دست گرفتن جعبه عطر اصل و فیک بودن آن را تشخیص دهید. پلاستیک جعبه باید کاملا صاف و صیقلی باشد و هیچ نوع خشی نداشته باشد. دقت کنید که قسمت پلمپ شده پلاستیک، باید پمپ خطی باشد و برچسب برند بر روی آن چسبیده شده باشد.

روش بعدی این است که شما می‌توانید جعبه محصول را تکان دهید! اگر ادکلن داخل آن محکم بود، به احتمال زیاد محصول اورجینال است.

اما بهترین روش تشخیص دیدن خود بطری عطر است. شیشه را بیرون بیاورید و اسم ادکلن را سرچ کنید تا بتوانید تصاویر عطر را ببینید و راحت‌تر نکات و جزئیات اصل بودن آن را چک کنید.

در مرحله بعد درب بطری را بردارید و دوباره روی آن قرار دهید تا صدای بسته شدن و کلیک به گوش شما برسد. درب بطری باید بدون هیچ لقی بر روی آن قرار بگیرد.

به ظاهر بطری بسیار دقت کنید، اکثریت بطری‌ عطرهای اصل از کریستال چند لایه ساخته شده‌اند. اگر شیشه چین و چروک داری مشاهده کردید نشان از تقلبی بودن محصول است.

سعی کنید بطری را زیر نور طبیعی قرار دهید و به اسانس آن نگاه کنید، در اینترنت عکسهای باکیفیت عطر را پیدا کنید و با مایع درون بطری مطابقت دهید. بعد از چند بار آزمون و خطا به راحتی می‌توانید تشخیص دهید. عطرهای فیک به دلیل داشتن الکل زیاد مایع بسیار کم رنگ‌تری نسبت به عطرهای اصلی دارند. البته در بعضی مواقع رنگ پررنگ تری دارند که به دلیل استفاده رنگ در محصول است و باعث لک افتادن بر روی لباسهای شما خواهد شد. این مورد در عطری مانند بلک افغانو که مایعی بسیار مشکی رنگ دارد قابل استفاده است، و از این طریق می‌توان به اصالت کالا پی برد.

روش دیگر تشخیص اصل و فیک بودن عطر این است که می‌توانید بطری عطر را تکان دهید تا حباب‌هایی تشکیل شود. اگر حباب‌های مایع درون بطری عطر به سرعت محو شدند، نشان دهنده الکل بالای عطر است و به احتمال زیاد  محصول تقلبی است. عطرهای اصل بین 15 تا 30 ثانیه حباب‌های خود را نگه‌ می‌دارند.

مورد دیگر والف بطری است، که یکی از مهم‌ترین معیارهای تشخیص عطر اصل از عطر فیک است. اگر بخش اسپری به راحتی انجام گرفت و به کناره‌های والف برخوردی نداشت، فشار دادن آن راحت و روان بود، محل دایره شکل اسپری آن هم سطح با اسپری بود و در آخر پخش یکنواخت به همه قسمت‌ها به صورت پودری انجام شد، میتوان به اصل بودن عطر اعتماد کرد.

اخرین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، اصالت در رایحه عطر است. بعد از اسپری کردن عطر باید بوی متحیرکننده‌ای داشته باشد. در واقع رایحه عطرها به سه قسمت تقسیم می‌شوند نت اولیه عطر که بسیار تند در 10 دقیقه اول پیدا می‌شود، نت میانی که رایحه‌ای گلی است و مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد و در آخر رایحه پایه عطر که ماندگاری و پراکندگی واقعی عطر را می‌سازد. اگر عطر این سه مرحله را رد کرد و ماندگاری بسیار پایینی داشت، عطر فیک و تقلبی است در غیر این صورت میتوانید به راحتی از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیگیری ادامه دار استقلال؛ مرادمند و سیاوش یزدانی فعلا باید به سربازی بروند زمان بازگشت سردار آزمون به تمرینات بایرلورکوزن مشخص شد لوک شاو: شاید بگویید احمق هستم اما می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم بارسلونا از خرید فران تورس ناراضی نیست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عطر و ادکلن عطرهای اصل بسته بندی بودن عطر رایحه ها بطری عطر شرکت ها عطر اصل بودن آن بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک

عصر ایران / مدرسه کار و کسب ؛ دکتر علیرضا داداشی - راه اندازی یک کسب و کار کوچک، ایده ای است که طرفداران زیادی دارد. بعضی از صاحبان مشاغل گوناگون استخدامی یا فعالان بازار که تجربه شکست یا عدم موفقیت کافی را داشته اند، کسانی که مایل نیستند کارمند و زیرمجموعه شخص دیگری باشند، جوانان صاحب ایده، بازنشستگان و یا خانم های خانه دار تعدادی از این علاقه مندان راه اندازی کسب و کار کوچک و شخصی هستند.

با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و بازار کار، به نظر می رسد که الان زمان مناسبی برای راه اندازی چنین کسب و کاری باشد.

واقعیت این است که تقریبا همیشه زمان مناسبی برای رفتن به سمت این علاقه مندی است. 

چالش های اصلی کدامند؟

اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستیم یا قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را داریم، درک مسائل منحصربفردی که کسب و کارهای کوچک با آن مواجه هستند می تواند به ما کمک کند تا موفق تر شویم.

واقعیت این است که ورای علاقه مندی و ایده پرداز بودن و دغدغه داشتن، تعدادی چالش وجود دارد که احتمالاً در این مسیر با آنها روبرو خواهیم شد. بنابراین، قبل از اینکه به جلو برویم، باید از مسائلی که ممکن است ما را غافلگیر کنند آگاه باشیم.

من در اینجا پنج مورد از رایج‌ترین چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبرو شویم، را تشریح می کنم.

1- کمبود بودجه

هیچ چیز مانند مشکلات پولی نمی تواند یک کسب و کار را متوقف کند. به ویژه برای مشاغل کوچک این یک چالش اساسی است. عجیب نیست که ببینیم بسیاری از شرکت‌های بزرگ‌ جریان نقدی کافی برای پیگیری حقوق و دستمزد و روشن نگه داشتن چراغ کسب و کارشان دارند، اما، کسب‌وکارهای کوچک اغلب در وضعیت کمتر با ثباتی هستند.

اگر یک مشتری بزرگ ما به هر دلیل نتواند پرداختی انجام دهد، کسب و کار کوچک ما ممکن است نتواند حتی از عهده پرداختن قبض های خود بربیاید. داستان های زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک از حقوق خود صرف نظر می کنند تا حقوق کارمندان و فروشندگان خود را بپردازند.

متأسفانه، داستان‌های زیادی از شکست کسب‌وکارهای کوچک به دلیل کمبود بودجه وجود دارد.

2-کمبود زمان

این سوال همیشه و از همه افراد جای پرسیدن دارد که آیا شما مالک کسب و کار هستید یا بخشی از آن؟

برای صاحبان مشاغل کوچک، پاسخ اغلب هر دو است.

ما مسئول اجرای طرح‌های تجاری و برنده شدن در کسب‌وکار جدید هستیم، اما ممکن است خودمان به تلفن‌ها هم پاسخ دهیم، مدارک را هم بایگانی کنیم، شخصاً با فروشندگان هم وارد مذاکره و معامله شویم.

هرچه کسب و کار ما کوچکتر باشد، احتمالاً وظایف بیشتری برعهده خواهیم داشت. مدیریت این تنگنای زمانی می‌تواند دشوار باشد و باعث شود ناخواسته بخشی از مسائل مهم کاری مورد غفلت واقع شوند.

3- مشکل پیدا کردن کارمندان خوب

با اینکه تعداد کسب وکارهای کوچک در ایران کم نیست، اما، همچنان تامین نیروی انسانی مجرب، شایسته، توانا و سخت کوش یکی از چالش های پیش روی بنگاه های کوچک است.

در بسیاری از موارد، بسته حقوق و مزایای کسب و کار کوچک ما نمی تواند با آنچه شرکت های بزرگ ارائه می دهند رقابت کند. علاوه بر این، در حالی که مشاغل بزرگ می توانند افراد را برای یک کار خاص استخدام کنند، در بنگاه های کوچک ممکن است به کارمندانی نیاز داشته باشیم که هر کدام بتوانند چندین کار را انجام دهند.

همچنین احتمالاً به افرادی نیاز داریم که ویژگی های شخصیتی خاصی برای موفقیت در محیط کسب و کار کوچک ما داشته باشند، در حالی که این نوع کسب و کار معمولا با تغییرات زیاد مواجه است و تغییر در آنها امری رایج است. چگونه می توانیم مرتباً به این نوع افراد دسترسی داشته باشیم؟

این عوامل می تواند یافتن کارمندان مناسب را چالش برانگیز کند.

4-مشکلات ایجاد تعادل بین رشد و کیفیت

در کسب و کارهای کوچک این یک داستان رایج است:

یک روز ما در حال جشن گرفتن یک مشتری بزرگ هستیم و روز دیگر در تلاش هستیم تا با نیازهای مشتری جدید همراه شویم.

در بسیاری از موارد، ما باید بین ساعات طولانی کار کردن خودمان و کارمندان مان یا یافتن راه‌هایی برای کاهش دادن زمان کار (مثلا به ضرورت رعایت صرفه جویی در هزینه ها)، دست به انتخاب بزنیم.

برای مشاغل کوچک، رشد اغلب با دردسرهای فزاینده همراه است.

هیچ راه حل عالی وجود ندارد.

به این معنی که در نهایت، ما باید بتوانیم راهی برای پیش برد کارها بدون آسیب رساندن به کسب و کار خود یا با حداقل آسیب احتمالی به آن بیابیم.

5-مشکلات متعدد وب

بازاریابی در مشاغل کوچک با مشکلات متعددی مواجه است؛ تبلیغات رسمی گران است و تبلیغات دهان به دهان آهسته.

اینترنت می تواند فرصت‌هایی را برای یافتن مشتریان فراهم ‌کند، اما بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک از حضور آنلاین خود به اندازه کافی بهره نمی برند.

احتمالاً می دانیم که به یک وب سایت نیاز داریم، اما آیا وضعیت سئوی سایت ما بهینه است؟ آیا از طراحی واکنش گرا استفاده می کنیم؟ آیا سایت ما ابزاری برای فروش است یا تنها یک بیلبورد آنلاین داریم؟ آیا حواس مان هست که وب سایت تنها بخشی از حضور آنلاین ما را پوشش می دهد؟ حضورمان در سایر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و ابزارهای داخلی چگونه است؟ سایت و شبکه های اجتماعی ما، چه ابزاری برای یافتن مشتری ناراضی و شنیدن صدا و ارائه پاسخ به او در اختیارمان قرار می دهد؟ و ... سوالات متعدد دیگر

کسب و کار‌های بزرگ دارای بخش‌های مجزا و پر کارمندی برای فعالیت‌های آنلاین خود هستند، اما در کسب‌ وکارهای کوچک اغلب داریم تلاش می کنیم خودمان را با امکانات  -گاه- حداقلی که در اختیار داریم همگام کنیم.

چگونه می توانیم این چالش ها را مدیریت کنیم؟

داشتن یک کسب و کار کوچک می تواند فوق العاده مفید باشد و هر چالشی هم در این مسیر رخ بنمایاند، راه حل های متعددی دارد. برای موفقیت در کسب و کار کوچک خود، باید برای چالش هایی که با آن روبرو خواهیم شد آماده باشیم.

بدون شک ما می توانیم بخشی از توانایی های حل چالش را خودمان برای خودمان فراهم کنیم.

آموزش: ما می توانیم مهارت‌هایی را که برای اجرای موفقیت‌آمیز یک کسب‌وکار کوچک نیاز داریم، بیاموزیم. دست کم در ابتدای راه اندازی کسب و کار، به دلایلی از جمله کمبود بودجه و کمبود نیروی متخصص، باید بتوانیم خودمان گلیم مان را آب بیرون بکشیم. آموزش می تواند به ما کمک کند تا کمی، و فقط کمی راحت تر به جایی که می خواهیم برویم برسیم. تجربیات دیگران: استفاده از تجربیات دیگران راه دیگری است که شناختی نه کامل وکافی، اما، قطعا مفید در اختیار ما قرار خواهد داد. گرچه بهتر است از تجربیات کسانی استفاده کنیم که سابقه راه اندازی کسب وکاری شبیه به کسب وکار ما را داشته اند، یا چنین کسب و کاری را مدیریت کرده اند، ولی معنای این سخن این نیست که تجربیات بانیان کسب و کارهای غیر مشابه مفید نخواهد بود.

 مهم این است که ما اهل آموختن باشیم و بتوانیم از آنچه می بینیم و می شنویم، برای خودمان توشه ای بیندوزیم.

_____________________________________________

* دکتر علیرضا داداشی
نویسنده و مدرس مدرسه کار و کسب عصر ایران

- دکترای مدیریت بازاریابی
- مدیر و بنیانگذار گروه «مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه‌چین»
- مشاور کسب و کارهای نوپا، کوچک و متوسط
- پژوهشگر بازار و کسب‌و‌کارها
- نویسنده بیش از ۴۰ مقاله در فروش و بازاریابی
- مولف کتاب: بیست گفتار فروش و بازاریابی- کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان
-بازرس اصلی انجمن علمی مدیریت کسب و کار ایران
 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نارضایتی کارکنان و راهکارهایی برای مدیریت آن مدیر ذره بینی باشیم یا خیر؟ چگونه کارمندانی با انگیزه داشته باشیم؟

دیگر خبرها

  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک