Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به گفته وی این تصمیم برای کم کردن فشار بر کادر درمان و بیمارستان‌ها اتخاذ شده است.

در محدودیت‌های جدید تعداد افرادی که می‌توانند یکدیگر را ملاقات کنند به دو نفر کاهش خواهد یافت.

مدیر اجرایی هنگ‌کنگ قبلا گفته بود که احتمال تعطیلی و قرنطینه کامل وجود ندارد.

در هنگ کنگ بسیاری از کسانی را که تست کرونای مثبت داشته باشند به مراکز مخصوص قرنطینه می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر روزانه حدود ۶۰۰۰ مبتلای جدید در این منطقه شناسایی می‌شود.

در روز یکشنبه نیز ۱۴ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و هنگ‌کنگ در تلاش است تا هر چه زودتر فضای بیشتری را برای قرنطینه بیماران ایجاد کند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، با افزایش شمار مبتلایان، تعداد زیادی از آنها در روزهای اخیر برای بستری شدن در بیرون بیمارستان‌ها منتظر بوده‌اند و برای تامین تخت‌های مورد نیاز بیمارستانی، شرکت‌های ساخت‌وساز از چین به هنگ‌کنگ آمده‌اند تا برای احداث تاسیسات موقت اقدام کنند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هنگ کنگ ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس اومیکرون اخبار مرتبط مدت زمان قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟ روش های ورزش کردن هنگام شیوع اومیکرون بیش از ۳۲۵هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد بیش از ۲۲۳ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد زنگ خطر اومیکرون به صدا درآمده است اسپری بینی ضد کرونا عرضه شد! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس درباره بانک ها عشق پرواز + عکس مرندی: لغو همه تحریم ها هدف هر توافقی در وین است ارزان ترین تلویزیون چند؟ (جدول) صعود هشت هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مقایسه قائدی با روماریو توسط اماراتی ها! محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد کشور شد برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود محدودیت‌ های کرونایی در هنگ‌کنگ افزایش یافت فاصله بسیار سرعت اینترنت ایران با شرایط ایده آل وضعیت ترسناک پیک ششم کرونا در بیمارستان ها + عکس محققان به ساخت قرنیه مصنوعی دست یافتند تابستان سال آینده با کم آبی شدید مواجه می شویم پذیرش آمریکا بر مهر و موم سانتریفوژهای پیشرفته ایران بیت کوین بهترین بازی نابود کننده پول است هزینه اقامت در هتل های لوکس دوحه قطر + جدول ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی مزرعه گلایول در بوشهر + عکس عادی انگاری موجب گسترش انواع سرطان شد صالح آبادی میزان بدهی بانک ها را اعلام کرد دوگانه تغییر فاز نرخ در بازار پتروشیمیایی ها نظام مالی قراردادهای بازارگردانی عامل بروز خروسک در کودکان کرونا است جراحی اقتصاد و معیشت مردم نرخ رسمی ۲۵ ارز ثابت ماند قیمت وام مسکن نزولی شد؛ کاهش قیمت ادامه دارد؟ بیم و امید برجامی در بورس تغییرات آب و هوایی چه تاثیری در انتقال بیماری دارد یک تلفن بی سیم هم قیمت دو کیلو گوشت + جدول قیمت جبهه‌‌‌‌ بندی برجامی در تالار شیشه‌‌‌‌ ای سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / حکشتی در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت مجوز مجلس به وزارت نفت برای فروش فرآورده نفتی پالایشگاه آبادان دستور رییسی برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان اخبار متناقض درباره مالیات خانه های خالی مسکن حمایتی مسکن رانتی است عملیات های ریاضی چگونه در مغز انجام می شود؟ قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ جبران جزیی ضرر بازار رمزارزها رشد حدود پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات ۷ اصل ساده سازی مجوزها جزییات دومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ درآمد ثابت ها چرا زیانده شدند؟ بی خوابی را با این نوع کلم درمان کنید! احیای برجام به شکل اولیه پیش بینی بورس با نیم نگاهی به برجام بازدید از شعب استان البرز بانک ایران زمین جزو سه کشور مهم تولیدکننده و صادرکننده گاز هستیم فوبیا چیست و چرا ایجاد می شود؟ آشنایی با خواص لیموشیرین سیل و رانش زمین ۱۵۰ برزیلی را کشت بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هنگ کنگ ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس اومیکرون هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی در خصوص طرح ساماندهی املاک مسکونی و تاثیر اجرای ان بر مدیریت بازار اجاره گفـت: ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در مجلس بررسی و رفع شد امیدواریم با تایید نهایی آن توسط شورای نگهبان و اجرایی شدن آن نظم و انضباطی به بازار اجاره بها مسکن ببخشد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تلاش کردیم پایه و مبنایی برای قیمت‌گذاری واحد های مسکونی تعیین کنیم و نظارت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و صمت را بر بازار پر تلاطم مسکن افزایش دهیم. همچنین به شورای عالی مسکن اجازه دادیم در حوزه قیمت‌گذاری و تعیین سقف مجاز اجاره بها در مناطقی که تورم مسکن به صورت غیر واقعی افزایش پیدا کرده و بیش از 20 درصد باشد، ورود کنند. این طرح ضمن توجه به روش‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات از مستاجران حمایت کرده و با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده، انگیزه تولیدکنندگان مسکن را نیز افزایش می‌دهد. همچنین موجب افزایش تولید و عرضه واحدهای مسکونی به بازار می‌شود که این خود به کاهش و تعدیل قیمت‌های کمک می‌کند.

رضایی کوچی عنوان کرد: همچنین در طرح مذکور، با ساماندهی سکوهای خرید و فروش مسکن و نیز رتبه بندی دفاتر مشاوران املاک و افزایش نظارت بر آنها و شیوه های مختلف تلاش کردیم مانع درج آگهی های جعلی و قیمت‌گذاری های کاذب شویم. امیدواریم با اجرای دقیق آن بازار پر آشوب اجاره بها مسکن مدیریت شده و به آرامش برسد.

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو