Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارتش گفت: دلایل سانحه سقوط جنگنده توسط تیم بازرسی و ایمنی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در حال بررسی است. امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی در گفت‌وگویی تلویزیونی در تشریح سقوط یک فروند هواپیمای جنگی در تبریز، با تسلیت شهادت دو تن از خلبانان آموزشی نیروی هوایی ارتش و یکی از هم‌وطنان عزیز در جریان این حادثه، گفت: حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح امروز، یک فروند هواپیمای آموزشی نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از مأموریت آموزشی دچار نقص فنی شده و برای اینکه این هواپیما در نقطه کم تراکم سقوط کند، خلبانان عزیز ما این جنگنده را به سمت چنین منطقه‌ای هدایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ارتش تأکید کرد: اگر ایثار خلبان عزیز ما نبود، باید سانحه بزرگی روبرو می‌شدیم، این خلبان امکان استفاده از صندلی‌پران را به‌راحتی داشتند، اما از این فرصت استفاده نکردند و آن را به سمت نقطه کم‌جمعیت هدایت کردند و درنهایت جان خود را از دست دادند.
تقی خانی تصریح کرد: سرهنگ دوم صادق فلاحی از استادخلبانان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز و یکی از خلبانان جوان این پایگاه به شهادت رسیدند.
سخنگوی ارتش بابیان اینکه علت این سانحه توسط تیم بازرسی و ایمنی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در محل حادثه در حال بررسی است.
وی با اشاره به موارد مشابه این حادثه در سال‌های گذشته، اظهار داشت: جان خود را خلبان عزیز ما در این حوادث با ایثاری که نشان دادند از دست دادند و باید قدردان چنین خلبانان رشید باشیم.   بیشتر بخوانید: تقویت همکاری‌های دریایی از دستاورد‌های رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش پهپاد سخنگوی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد


به گزارش تابناک به نقل از آسوشیتدپرس، خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را بموقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است