Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:53:46 GMT

اپل شبکه اجتماعی ترامپ را برای دانلود عرضه کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۰۵۷

اپل شبکه اجتماعی ترامپ را برای دانلود عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «تروث سوشال»، شبکه اجتماعی دونالد ترامپ، در اپ استور اپل ارائه شده است. این امر نشان دهنده بازگشت رییس جمهور سابق آمریکا به شبکه های ا جتماعی پس از مسدود شدن حساب کاربری اش در چند پلتفرم از جمله توئیتر و اینستاگرام است.

اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اندکی قبل از نیمه شب یک شنبه ( به وقت آمریکا) در اپ استور برای دانلود عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کاربران اعلام کردند برای ثبت حساب کاربری در این اپ با مشکلاتی روبرو یا به فهرست انتظار اضافه شدند و این پیام برایشان نمایش داده شد: به دلیل تقاضای زیاد، شما را در فهرست انتظار قرار دادیم.

این اپلیکیشن توسط شرکت «گروه رسانه و فناوری ترامپ» به رهبری دوین نونز ( نماینده سابق جمهوری خواه) راه اندازی شده و به گروهی از شبکه های اجتماعی پیوسته که خود را از حامیان آزادی بیان معرفی کرده اند و امیدوارند کاربرانی را جذب کنند که معتقدند دیدگاه هایشان در پلتفرم های اجتماعی وسیع، سرکوب می شود.

افرادی که طی مرحله آزمایشی دعوتنامه استفاده از اپ را دریافت کرده بودند، اکنون می توانند از آن استفاده کنند.

پس از حمله حامیان ترامپ به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی و در پی شکست او در انتخابات ریاست جمهوری، فیس بوک، یوتیوب و توئیتر حساب کاربری وی را مسدود کردند.

کد خبر 5429702

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری دونالد ترامپ شبکه اجتماعی اپل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی نوآوری حاکمیت سایبری اینترنت متاورس فناوری فضایی اکتشافات فضایی قانون سلول بنیادی شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی موبایل ناسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مرادصحرایی؛ وزیر‌ آموزش و پرورش امروز در برنامه پاسخگویی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، اظهار کرد:  البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق‌التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

اگرچه وزیر‌ آموزش و پرورش نوع خدمت و هدیه‌ای که برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است را اعلام نکرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است امشب 2 میلیون تومان به حساب فرهنگیان شاغل واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کتک خوردن دانشجویان معترض به نسل کشی در فرانسه
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است