Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

در این راستا نظارت بر بازار عید نوروز در کرمانشاه تشدید پیدا کرده در این رابطه افشین شورچه مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان به خبرنگار فارس، گفت: طی بهمن ماه و همچنین اوایل اسفندماه شاهد تشدید نظارت بر بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح شب عید را در دستور کار داریم، گفت: همکاران به صورت مداوم دردو نوبت صبح و بعدازظهر بر تمامی مراکزی که کالاهای کشاورزی را عرضه می‌کنند نظارت و بازرسی دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از مردم خواست از طریق سامانه ۱۲۴ گرانفروشی‌ها، کم‌فروشی‌ها، احتکار و تخلفات را گزارش دهند.

وی به فعالیت بیش از ۷۰ اکیپ فعال در سطح بازار استان اشاره و گفت: همکاران در اسرع  وقت به متخلفان برخورد خواهند کرد و متخلفان را به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

شورجه با بیان اینکه این طرح تا پایان سال‌جاری ادامه دارد، گفت: طرح بعدی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

وی در پایان، اظهار کرد: در طرح تشدید نظارت بر بازار عید علاوه بر نظارت، توزیع برنج، روغن، گوشت منجمد مرغ و گوشت منجمد قرمز به صورت تنظیم بازار در راستای تنظیم قیمت‌ها توزیع خواهد شد.

نادر پرور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه نیز در ادامه با توجه به جوجه‌ریزی خوبی که در استان صورت گرفته،  این اطمینان را به شهروندان داده که که تا ۲۰ فروردین سال آینده مشکلی بابت تولید گوشت مرغ در سطح استان نخواهیم داشت.

وی افزود: ذخیره مرغ منجمد استان در حال حاضر حدود یک‌هزار و ۵۰۰ تن است که این میزان ذخیره بالاترین رقم در چند سال اخیر بوده و قصد داریم  این ذخیره را تا ۲ هزار تن هم افزایش دهیم.

عبدالحسین احمدیان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز، گفت: برای بازار شب عید هیچگونه کمبود برنجی وجود ندارد در این راستا مرکز مدیریت بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی در سازمان کار بازرسی و نظارت برای کنترل قیمت، مقدار برنج در بازار و برای جلوگیری از خارج شدن سهمیه از شبکه توزیع را آغاز کرده است.

وی افزود: توجه به نزدیکی به شب عید برای تأمین نیازهای مردم در اسفند ماه درخواست جدیدی برای جذب سهمیه جدید برنج از شرکت غله و بازرگانی خواهیم داشت که اواسط اسفند ماه این سهمیه دریافت می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: قیمت فروش برای مصرف‌کننده به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برای هر کیلوگرم برنج طارم ایرانی درجه یک ۶۵۰ هزار ریال، برنج طارم درجه دو ۶۰۰ هزار ریال، برنج ایرانی شیرودی ۴۲۰ هزار ریال، برنج هندی وارداتی ۳۰۰ هزار ریال و برنج پاکستانی وارداتی ۳۱۰ هزار ریال مقرر شده است.

احمدیان افزود: قیمت برنج‌های وارداتی که توسط شرکت خدمات بازرگانی تهیه شده به ازای هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ مبلغ ۲۴۰ هزار ریال، پاکستانی ۱۱۲۱ مبلغ ۲۵۰ هزار ریال و تایلندی مبلغ ۱۲۵ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

منصور کاکایی سرپرست بازرسی و نظارت کالاهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در پایان با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالای اساسی در سطح استان نداریم، گفت: باتوجه به آستانه سال جدید و جنب و جوش خاص بازار، قطعا نظارت‌ها بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس گوشت مرغ برنج کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سازمان جهاد کشاورزی استان هزار ریال بر بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.
محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد مجوز کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان