Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در صحن علنی امروز(دوشنبه) مجلس درباره پیشنهاد خود برای تأمین قیر رایگان پروژه‌های عمرانی گفت: بهتر است ۱۵ هزار میلیارد تومان را به ۲۰ هزار میلیارد تومان ارتقا دهیم چرا که یکی از مسائل مهم در پروژه‌های عمرانی قیر است از این طریق می‌توانیم در بخش‌های عمرانی از فعالیت‌های عمرانی در روستا گرفته تا پروژه‌های شهری اهداف را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی پیشنهاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط هیأت رئیسه حذف شده است گفت: این اولین بار است که با توجه به چنین شرایطی اکثر نمایندگان دچار سردرگمی شده اند. پیشنهادات نباید حذف شوند بلکه باید درباره آنها بحث و گفتگو صورت بگیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده مجلس، گفت: ما بیش از ۸ هزار پیشنهاد داشتیم، پیشنهاداتی که با برنامه مغایرت داشته باشند قابل طرح نیست.

وی با بیان اینکه حتی مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان برای قیر نیز مازاد بر منابع موجود است، گفت: امکان افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی در حالی که منبعی برای این افزایش در دسترس نیست وجود ندارد.

علی بابایی نماینده مردم مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در مخالفت با این موضوع ضمن اشاره به اینکه همه پیشنهادات نمایندگان باید به بحث گذاشته شوند گفت: باید بپرسیم اگر چنین مصوبه‌ای را برای افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی ابلاغ کردیم این افزایش قرار است به چه روش و شیوه‌ای صورت بگیرد و محل تأمین چنین اعتباری کجاست.

همچنین سلیمی در اخطاری شفاهی، گفت: پیشنهاد افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی سهم قیر مغایر با اصل ۱۱۰ است چرا که ساز و کاری برای این پیشنهاد مشخص و تبیین نشده، بنابراین ابهام بزرگی وجود دارد.

گفتنی است، محمدباقر قالیباف درباره این پیشنهاد،گفت: سهم قیر موضوعی است که پیش از مجلس یازدهم در زمینه‌های مختلفی از قانون گذاری تا اجرا مشکل داشته است. درباره این پیشنهاد همانطور که نمایندگان مجلس اشاره کردند منبع تأمین افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی مشخص نیست بنابراین این پیشنهاد به کمیسیون تلفیق برگردانده می‌شود.

قالیباف از کمیسیون عمران خواست تا با همکاری در این زمینه تدبیر دقیقی برای قانونگذاری و تعیین روش اجرای چنین پیشنهادی اتخاذ شود.

کد خبر 5429731

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم جبار کوچکی نژاد محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی حسین امیر عبداللهیان ایران لایحه بودجه 1401 حسین امیرعبداللهیان کنفرانس امنیتی مونیخ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران مذاکرات وین برجام تهران روسیه لایحه بودجه افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس