Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ سعید کریمی ، درباره مدت زمان قرنطینه در مبتلایان امیکرون، گفت: اینکه مدت ایزولاسیون مبتلایان پنج روز یا بیشتر باشد، این هفته مجددا در کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا به بحث گذاشته شد و به اتفاق آرا موضوع پنج روز به تایید رسید؛ زیرا میزان منتشر کردن ویروس از فرد مبتلا از چند روز قبل از شروع علائم تا حدود ۳ روز بعد از شروع علائم اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است که ممکن است بعد از این مدت ذکر شده هم PCR مثبت باشد، اما لزوما به معنای آن نیست که فرد می‌تواند آلوده کننده باشد. ممکن است تکه‌هایی از ویروس غیرزنده وجود داشته باشد که PCR را مثبت کند.

معاون درمان وزارت بهداشت، اظهار کرد: در دستورالعمل منتشر شده درباره قرنطینه پنج روزه‌ مبتلایان امیکرون ذکر شده است که مدت قرنطینه‌ پنج روزه برای کسانی باشد که پس از این مدت هیچ علامتی نداشته باشند. در غیر این صورت کسی که کارش به بستری رسیده، علائم بیماری را دارد یا پزشک تشخیص می‌دهد، دیگر از دستورالعمل پنج روز خارج شده و بر حسب نظر پزشک می‌تواند بیش از پنج روز استراحت کند و در قرنطینه باشد. در کل دستورالعمل قرنطینه پنج روز کاملا شفاف برای موارد خفیف بیماری است.

وی گفت: فرد مبتلا با علائم خفیف پس از پنج روز نیز باید با ماسک مناسب تردد داشته باشد. ۵۷ دانشمند علمی برجسته در جلسه ستاد علمی هستند که به اتفاق آرا تایید کردند که پنج روز قرنطینه کفایت می‌کند. در جلسه این هفته، موضوعاتی که از نظر سازمان بهداشت جهانی در این رابطه مطرح بود به بحث گذاشته شد ولی هیچ تغییری در نظر اعضای کمیته علمی ایجاد نشد.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قرنطینه واکسن کرونا ویروس کرونا قرنطینه کرونا ویروس اومیکرون اخبار مرتبط آیا قرنطینه در اتاق مبتلایان به کرونا اثر بخش است؟ مدت زمان قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟ بیش از ۳۲۵هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد بیش از ۲۲۳ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد زنگ خطر اومیکرون به صدا درآمده است تعداد روزهای قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها چه کسانی نیاز به قرنطینه ۵ روزه اومیکرون دارند؟ پل تاریخی کرج در آستانه نابودی + عکس نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس درباره بانک ها گسترش سریع سویه اومیکرون پنهان کار عشق پرواز + عکس مرندی: لغو همه تحریم ها هدف هر توافقی در وین است ارزان ترین تلویزیون چند؟ (جدول) صعود هشت هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مقایسه قائدی با روماریو توسط اماراتی ها! محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد کشور شد برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود محدودیت‌ های کرونایی در هنگ‌کنگ افزایش یافت فاصله بسیار سرعت اینترنت ایران با شرایط ایده آل وضعیت ترسناک پیک ششم کرونا در بیمارستان ها + عکس محققان به ساخت قرنیه مصنوعی دست یافتند تابستان سال آینده با کم آبی شدید مواجه می شویم پذیرش آمریکا بر مهر و موم سانتریفوژهای پیشرفته ایران بیت کوین بهترین بازی نابود کننده پول است هزینه اقامت در هتل های لوکس دوحه قطر + جدول ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی مزرعه گلایول در بوشهر + عکس عادی انگاری موجب گسترش انواع سرطان شد صالح آبادی میزان بدهی بانک ها را اعلام کرد دوگانه تغییر فاز نرخ در بازار پتروشیمیایی ها نظام مالی قراردادهای بازارگردانی عامل بروز خروسک در کودکان کرونا است جراحی اقتصاد و معیشت مردم نرخ رسمی ۲۵ ارز ثابت ماند قیمت وام مسکن نزولی شد؛ کاهش قیمت ادامه دارد؟ بیم و امید برجامی در بورس تغییرات آب و هوایی چه تاثیری در انتقال بیماری دارد یک تلفن بی سیم هم قیمت دو کیلو گوشت + جدول قیمت جبهه‌‌‌‌ بندی برجامی در تالار شیشه‌‌‌‌ ای سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / حکشتی در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت مجوز مجلس به وزارت نفت برای فروش فرآورده نفتی پالایشگاه آبادان دستور رییسی برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان اخبار متناقض درباره مالیات خانه های خالی مسکن حمایتی مسکن رانتی است عملیات های ریاضی چگونه در مغز انجام می شود؟ قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ جبران جزیی ضرر بازار رمزارزها رشد حدود پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات ۷ اصل ساده سازی مجوزها جزییات دومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ درآمد ثابت ها چرا زیانده شدند؟ بی خوابی را با این نوع کلم درمان کنید! احیای برجام به شکل اولیه پیش بینی بورس با نیم نگاهی به برجام بازدید از شعب استان البرز بانک ایران زمین جزو سه کشور مهم تولیدکننده و صادرکننده گاز هستیم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قرنطینه واکسن کرونا ویروس کرونا قرنطینه کرونا ویروس اومیکرون پنج روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل شانزه‌لیزه به محوطه پیک‌نیک رایگان یک‌روزه

شانزلیزه، معروف‌ترین بلوار شهر پاریس، در روز بیست‌وششم می برای یک روز کامل به محوطه پیک‌نیک رایگان برای تمام شهروندان و گردشگران تبدیل می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، پاریس در حال برنامه‌ریزی برای یک تجربه منحصربه‌فرد است؛ پیک‌نیک رایگان برای همه در فضایی به مساحت بیش از چهار هزار مترمربع در معروف‌ترین خیابان شهر، شانزه‌لیزه.

پیک‌نیک همگانی در پاریس

چند سازمان غیرانتفاعی مستقر در شهر پاریس تصمیم دارند معروف‌ترین بلوار شهر یعنی شانزه‌لیزه را برای یک روز به محوطه پیک‌نیک و تفریح رایگان تبدیل کنند و برای این‌منظور روز بیست‌وششم می را انتخاب کرده‌اند. آن‌ها تضمین کرده‌اند که این روز ساکنان و گردشگران پاریس شاهد بزرگ‌ترین پیک‌نیک جهان خواهند بود که می‌تواند رکوردی جدید را به ثبت برساند.

برای این‌منظور ۲۱۶ متر از منطقه‌ای به مساحت چهار هزار و ۲۱۲ مترمربع از خیابان بین طاق پیروزی و خیابان جورج پنجم با یک رومیزی شطرنجی قرمز و سفید پوشانده خواهد شد که در یک قاب سازگار با محیط زیست به‌طور صد درصد از پارچه‌های بازیافتی تولید شده است.

هر ۹ مترمربع از این زیرانداز بزرگ در اختیار یک گروه شش نفره قرار خواهد گرفت و حضور در آن به‌طور کامل رایگان خواهد بود. به‌عبارت واضح‌تر تمام غذاها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این پیک‌نیک بزرگ توسط سازمان‌دهندگان تأمین خواهد شد و به میهمانان غذاهای بسته‌بندی‌شده‌ای تحویل داده می‌شود که به‌طور مخصوص توسط رستوران‌های ویژه طبخ شده‌اند.

به این ترتیب ۹ آشپزخانه پاپ‌آپ در نزدیکی شانزه‌لیزه راه‌اندازی خواهد شد تا غذا را برای مهمانان آماده و سرو کند. غذاهای پیک‌نیک یک‌روزه شانزه‌لیزه در دو نوبت طی ساعات ۱۱:۴۵ و ۱۳:۳۰ به‌عنوان دو وعده صبحانه و ناهار تحویل داده می‌شود.

محوطه پیک‌نیک شانزه‌لیزه شامل یک مسیر پیاده‌روی نیز خواهد بود که تجربیات واقعی مبتنی بر بازی‌ها و فعالیت‌های فضای باز را ارائه خواهد داد و برای به‌حداقل رساندن تأثیرات زیست‌محیطی رویداد، سطل‌های زباله و آب‌خوری‌های متعدد برای پر کردن مجدد بطری‌های آب شرکت‌کنندگان در محیط تعبیه شده است.

سازمان‌دهندگان اعلام کردند که با توجه به فضای محدود موجود و علاقه احتمالی زیاد، مشارکت‌کنندگان طی فرآیند قرعه‌کشی و به‌طور تصادفی انتخاب می‌شوند و سه‌هزار و ۷۰۰ فرد خوش‌شانس برای برخورداری از این تجربه منحصربه‌فرد در قلب پایتخت فرانسه انتخاب خواهد شد. ثبت‌نام برای همه آزاد است، اما افراد زیر سن قانونی باید با یک بزرگسال همراه باشند.

غذا خوردن در دل نمادین. ترین خیابان پایتخت فرانسه یک اتفاق عادی نیست و می‌تواند لحظه‌ای تاریخی در قلب پاریس به‌شمار رود.

کد خبر 748329

دیگر خبرها

  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • تبدیل شانزه‌لیزه به محوطه پیک‌نیک رایگان یک‌روزه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!