Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@16:14:29 GMT

ساوه‌شمشکی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۵۴۷

ساوه‌شمشکی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی از روز ۱۵ بهمن ماه در شهر پکن آغاز و روز گذشته (یکم اسفند) با صدرنشینی نروژ در جدول رده‌بندی مدال‌ها به پایان رسید. در این دوره از بازی‌ها ایران با سه نماینده حضور داشت که عملکرد آنان چشمگیر نبود. یکی از نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ حسین ساوه‌شمشکی بود که به خاطر مثبت شدن نمونه دوپینگ از دهکده بازی‌ها اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوه‌شمشکی که سابقه حضور در ۲ المپیک زمستانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد با انتشار پستی در فضای مجازی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در بخشی از متن خداحافظی خود نوشت: اسکی با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش برای من تمام شد. زندگی ورزشی و قهرمانی روزی شروع و یک روز هم تمام می‌شود. چند سال هر چه بر من گذشت تحمل کردم که خوب تمامش کنم اما انگار قرار بود اینجای زندگی‌ام با بقیه فرق کند. می‌خواستم بعد از مانش دوم اسلالوم خداحافظی کنم اما...

وی در پایان متن خداحافظی خود نوشت: داشتم به این فکر می‌کردم که ای کاش سیدعبدی افتخاری رییس فدراسیون می‌شد و اجازه مسابقه به من نمی‌داد تا اکنون این داستان‌ها را نداشتم. اگر در این اتفاقی که افتاد من مقصرم که معذرت می‌خواهم و تاوانش را هم می‌دهم اما اگر نه...

این خداحافظی در حالی است که هنوز فدراسیون جهانی میزان محرومیت وی به خاطر استفاده از مواد نیروزا را اعلام نکرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک