Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران غضنفری گفت: توضیح دادن تلاش ها و اقدامات دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف کردن نظام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است تا مردم و به ویژه نسل جوان بدانند که ما چه مراحلی را پشت سر گذاشته و از چه گردنه های سختی عبور کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه در مسئله جهاد تبیین به بیان واقعیت هایی که قبلا اتفاق افتاده و یا در حال وقوع است، پرداخته می شود، گفت: تبیین این مطالب و مسائل برای عموم مردم است تا بدانند که جمهوری اسلامی ایران از چه مراحلی عبور کرده و چه اتفاقاتی را تاکنون پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: دشمنان با دست اندازی ها، کارشکنی ها و توطئه ها طی چهار دهه گذشته تلاش کردند تا جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت باز دارند و به ما ضربه بزنند و نظام را تضعیف کنند و در مقاطع مختلف نیز سعی بر از بین بردن و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

وی تأکید کرد: توضیح دادن تلاش ها و اقدامات دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف کردن نظام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است تا مردم و به ویژه نسل جوان بدانند که ما چه مراحلی را پشت سر گذاشته و از چه گردنه های سختی عبور کرده ایم.

غضنفری اظهار کرد: ما نقاط قوت و پیشرفت هایی داریم که ماحصل تلاش بسیاری از افراد طی چهار دهه گذشته بوده است که این موارد باید برای مردم و به ویژه نسل جوان بیان شود تا بدانند در عرصه اقتصادی، علم، سلامت، کشاورزی، تجارت و تکنولوژی چه پیشرفت های داشته ایم و بیان کردن این موارد مصادیق جهاد تبیین است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ما طی چهار دهه گذشته با وجود فشارهای تحریمی دشمنان از تحریم های تجاری، اقتصادی و مالی گرفته تا تحریم های نظامی و غیره ما توانسته ایم به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کنیم.

وی افزود: اینکه ما در شرایط کنونی در عرصه صنعتی جزو ده کشور اول دنیا هستیم و مقام بالایی را در این زمینه در سطح جهان پیدا کرده ایم، این مسائل دستاورد کوچکی نیست و بنابراین توضیح و بیان این مطالب نیز مصداق جهاد تبیین است.

غضنفری تصریح کرد: مصداق دیگر جهاد تبیین در زمینه مسائل سیاسی و موقعیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران است که باید توضیح دهیم که ما قبلا کجا بودیم و الان کجا هستیم و اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر داده می شود به چه معناست.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: ما کشور وابسته ای در ابعاد مختلف بودیم و پس از پیروزی انقلاب به کشوری مستقل تبدیل شدیم به گونه ای که دیگر دشمنان نمی توانند به ما دستور دهند و برای ما تعیین و تکلیف کنند.

وی ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم خودشان برای کشور خود رئیس جمهور، نماینده مجلس خبرگان رهبری، نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده شورای شهر انتخاب می کنند و بنابراین نظام سیاسی کشور ما مبتنی بر آراء مردم است و کسی از خارج کشور نمی تواند برای ما تعیین و تکلیف کند.

غضنفری در پایان خاطر نشان کرد: استقلال سیاسی؛ بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و این مهم باید برای مردم تشریح و تبیین شود که این دستاورد، چه نعمت بزرگی است و اینکه ما خودمان می توانیم سرنوشت خودمان را تعیین کنیم ارزش زیادی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران مسائل سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی