Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین اردوی انتخابی تیم ملی زنان به بازیکنان منتخب لیگ دسته یک اختصاص یافت و 50 بازیکن برتر این رقابت‌ها در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر الساندرا کمپدلی پیگیری می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان کشور سال 1400 جام «سردار دل‌ها» از 25 دی‌ماه با حضور 33 تیم آغاز شد و روز یکشنبه 24 بهمن با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های علی‌بابا اصفهان و ستارگان درخشان تربت حیدریه نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان دیدارهای مختلفی از این رقابت‌ها را نظاره‌گر بود و با مشورت مربیان لیگ دسته یک، 50 بازیکن برتر را به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زنان دعوت کرد.

دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم ملی زنان در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر «اله» پیگیری می‌کنند تا بهترین‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شوند.

تمرینات گروه نخست از روز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور 26 بازیکن از 10 تیم لیگ دسته یک آغاز شده و عصر امروز به پایان می‌رسد. تمرینات گروه دوم که شامل 24 بازیکن از 12 تیم است، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا 50 بازیکن لیگ دسته یک را به اردوی انتخابی دعوت کرده، گفت: می‌خواهم از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال زنان استفاده کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوی انتخابی لیگ دسته یک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!