Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:21:46 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو دوم اسفند ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۶۳۵

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو دوم اسفند ۱۴۰۰

فرارو- قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ با ۱۲۰ تومان افزایش به ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۲۹ هزار و ۳۷۵ تومان بود که در مقایسه با روز گذشته ۲۴۵ تومان افزایش یافته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش یافت و دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه دوم اسفند ماه با ۱۳ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان رسید.

  هر گرم طلای ۱۸ عیار شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار یکشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز یک میلیون و 189 هزار تومان یک میلیون و 185 هزار تومان یک میلیون و 172 هزار تومان قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز دوشنبه دوم اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه در شروع معاملات انواع سکه  قیمت شنبه قیمت یکشنبه قیمت امروز سکه امامی 11 میلیون و 750  هزار تومان 11 میلیون و 700  هزار  تومان 11 میلیون  و 670  هزار تومان طرح قدیم 11 میلیون و 700  هزار تومان 11 میلیون و 550  هزار تومان 11 میلیون و 530  هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و 300  هزار تومان دو میلیون و 280 هزار تومان دو میلیون و 270  هزار تومان قیمت ارز امروز دوشنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه دوم اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۲۰ تومان افزایش یافت و در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۲۹ هزار و ۳۷۵ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته دو هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۳۳۵ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات ارز قیمت شنبه قیمت یکشنبه قیمت امروز دلار 26 هزار و 200  تومان 25 هزار و 730  تومان 25 هزار و 850 تومان یورو 29 هزار و 665 تومان 29 هزار و 130  تومان 29 هزار و 375  تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا هم در نیمه اول معاملات امروز گرم طلای ۱۸ عیار تومان به فروش رسید تومان 11 میلیون دو میلیون یک میلیون ۱۱ میلیون تومان رسید تومان کاهش هزار تومان روز گذشته قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا