Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:40:02 GMT

تالار رودکی میزبان تکنوازی هنرمندان موسیقی ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۶۶۹

تالار رودکی میزبان تکنوازی هنرمندان موسیقی ایرانی

تالار رودکی میزبان تکنوازی هنرمندان شاخص موسیقی ایرانی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، نغمه روشن نام رویدادی است که به همت مجموعه هفدانگ و با همراهی بنیاد رودکی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود برزی و سعید برزی با حضور هنرمندان برجسته در عرصه نوازندگی موسیقی ایرانی از سوم تا پنجم اسفند ۱۴۰۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پروژه ارژنگ سیفی‌زاده به عنوان مشاور هنری «نغمه روشن» را یاری می‌کند. 

در این مجموعه کنسرت‌ها در شب اول شهرام غلامی نوازنده عود، نگار خارکن نوازنده کمانچه و علی‌اصغر عربشاهی نوازنده تار روی صحنه می‌روند. 

شب دوم با رباب‌نوازی پریسا پولادیان آغاز می‌شود و در ادامه سیاوش ایمانی با تار و آریا محافظ با سنتور به استقبال مخاطبان می‌روند. 

پایان‌بخش نغمه روشن در شب سوم تکنوازی سه‌تار سپیده مشکی و نی‌نوازی هوشمند عبادی خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی tiwall.com مراجعه کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت