Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@06:06:11 GMT

تمدید جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر»

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۷۰۳

تمدید جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر»

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر» خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد برخوردار  با اشاره به برگزاری جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر» توضیح داد: مهلت ارسال آثار به جشنوار تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد: حجم آثار ارسالی باید ۵ هزار کلمه باشد، تألیف و ارسال آثار برای تمام گروه‌های سنی آزاد است. آثاری که از طریق پست و یا از پست الکترونیک جشنواره در فرمت‌های pdf، doc و docx به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تماس ثابت، همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

برخوردار گفت: همچنین آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشد و آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد. پیام رسان واتساپ دبیرخانه استانی ۰۹۳۰۱۰۱۰۸۱۱ است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به این پیام رسان ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داستان كوتاه جنگ تحمیلی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی ناپایدار در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر ابری است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۳ درصد و دید افقی شش هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جوی ناپایدار در اروند
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت