Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان برای تهیه البسه ویژه شب عید خانواده‌های نیازمند همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مبلغ ۳۵ میلیارد تومان را تخصیص داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وحید خاوئی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار کرد: با توجه به در پیشِ‌رو بودن عید نوروز ۱۴۰۱ و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین بخشی از مایحتاج ضروری شب عید خانواده‌های نیازمند، بنیاد مستضعفان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اعتباری را برای تهیه البسه خانواده‌های نیازمند تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان افزود: بنیاد مستضعفان بر همین اساس مبلغ ۳۵ میلیارد تومان را برای تامین البسه ویژه شب عید خانواده‌های نیازمند به حساب کمیته امداد واریز کرد.

به گفته وی، بنیاد مستضعفان برای کمک به تامین نیاز‌های ضروری خانواده‌های نیازمند در آستانه ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز، برنامه‌های خاصی را درنظر دارد و این برنامه‌ها تا پایان سال طی چند مرحله اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: البسه عید خانواده های نیازمند خانواده های نیازمند بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل