Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@23:12:43 GMT

میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۸۲۳

به گزارش اقتصاد آنلاین ، گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد. امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: میزان فروش ماهیانه کاغذسازی کاوه در بهمن ماه امسال در مجموع ۳۵۸.۰۶۵ میلیون ریال است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۲۸ میلیون ریال بوده که با ۱۲۷.۱۳۷ میلیون ریال افزایش از رشد ۵۵ درصدی برخوردار است. همچنین فروش شرکت در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه نشان می‌دهد فروش شرکت، ۵ درصد یعنی  ۱۶.۶۳۹ میلیون ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه با تاکید این موضوع که شرکت تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر معطوف کرده که از حاشیه سود بالاتری برخوردار هستند گفت: با بررسی آمار تولید و فروش این شرکت در دوره یک ماهه بهمن ۱۳۹۹، میزان فروش کاغذ تست‌لاینر و فلوتینگ ۲۲۲.۸۱۱ میلیون ریال بود که این میزان در بهمن ماه امسال با ۲۶ درصد رشد، فروش ۲۸۰.۱۵۱ میلیون ریالی را برای شرکت به همراه داشته است.

وی همچنین افزود: چکاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه ۱۴۰۰، در مجموع ۲.۳۱۷.۵۲۲ میلیون ریال از فروش کاغذهای تست‌لاینر و فلوتینگ درآمد داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته که  ۱.۷۱۹.۷۵۰ میلیون ریال بود، با افزایش ۵۹۷.۷۷۲ میلیون ریال، رشدی ۳۵ درصدی دارد.

اسفندیاری در پایان و در خصوص صادرات گفت: خوشبختانه کاغذ فلوتینگ کاوه از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی برای صادرات قرار دارد و مشتری صادراتی نیز داریم. در این دوره مالی، فروش صادراتی به میزان ۵۵.۷۱۰ میلیون ریال است که در مدت زمان مشابه سال گذشته هیچ صادراتی نداشتیم.

 

 

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد امیرسامان اسفندیاری صنایع کاغذ سازی کاوه امیرسامان اسفندیاری اخبار مرتبط تمرکز چکاوه بر تولید کاغذهای با ارزش افزوده بالاتر قرار گرفته است نصرالهی سرپرست هلدینگ سلولزی شستا شد مزایده عمومی کاغذ سازی کاوه برای فروش قطعات و تجهیزات نماینده مجلس از کارخانه کاغذسازی کاوه بازدید نمود اسفندیاری از رشد ۵۶ درصدی فروش چکاوه خبر داد گزارش کنترل‌ های داخلی دوره ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ چکاوه ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت جزییات استخدام ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش مذاکره مستقیم با آمریکا در دستور کار هیئت مذاکره نیست پیش بینی های هواشناسی چقدر صحت دارد؟ تورم کاهش یافت اما... / افزایش قیمت نان رکورد ۷ ساله را شکست گلایه بازنشسته ها از افزایش ناچیز عیدی منتظر تصمیمات اروپا و آمریکا هستیم ابلاغ ممنوعیت تعطیلی کلی مدارس به دلیل کرونا نحوه لغو امکان پاسخ به استوری اینستاگرام برای فالوورها اضطراب و افسردگی در بین مردان افزایش یافت خبر جدید برای پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ بیش از ۴۲۵ میلیون مبتلا به کرونا درجهان ثبت شد خطیب زاده: هنوز موضوعات سخت و کلیدی در وین باقی مانده‌ است رییسی صبح امروز به قطر رفت چه کسانی نیاز به قرنطینه ۵ روزه اومیکرون دارند؟ پل تاریخی کرج در آستانه نابودی + عکس نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس درباره بانک ها گسترش سریع سویه اومیکرون پنهان کار عشق پرواز + عکس مرندی: لغو همه تحریم ها هدف هر توافقی در وین است ارزان ترین تلویزیون چند؟ (جدول) صعود هشت هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مقایسه قائدی با روماریو توسط اماراتی ها! محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد کشور شد برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود محدودیت‌ های کرونایی در هنگ‌کنگ افزایش یافت فاصله بسیار سرعت اینترنت ایران با شرایط ایده آل وضعیت ترسناک پیک ششم کرونا در بیمارستان ها + عکس محققان به ساخت قرنیه مصنوعی دست یافتند تابستان سال آینده با کم آبی شدید مواجه می شویم پذیرش آمریکا بر مهر و موم سانتریفوژهای پیشرفته ایران بیت کوین بهترین بازی نابود کننده پول است هزینه اقامت در هتل های لوکس دوحه قطر + جدول ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی مزرعه گلایول در بوشهر + عکس عادی انگاری موجب گسترش انواع سرطان شد صالح آبادی میزان بدهی بانک ها را اعلام کرد دوگانه تغییر فاز نرخ در بازار پتروشیمیایی ها نظام مالی قراردادهای بازارگردانی عامل بروز خروسک در کودکان کرونا است جراحی اقتصاد و معیشت مردم نرخ رسمی ۲۵ ارز ثابت ماند قیمت وام مسکن نزولی شد؛ کاهش قیمت ادامه دارد؟ بیم و امید برجامی در بورس تغییرات آب و هوایی چه تاثیری در انتقال بیماری دارد یک تلفن بی سیم هم قیمت دو کیلو گوشت + جدول قیمت جبهه‌‌‌‌ بندی برجامی در تالار شیشه‌‌‌‌ ای سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / حکشتی در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت مجوز مجلس به وزارت نفت برای فروش فرآورده نفتی پالایشگاه آبادان دستور رییسی برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میلیون ریال میزان فروش بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی روز یک شنبه در جمع خبرنگاران، به تغییرات قابل توجه کشاورزی استان در حوزه زراعت در سال ۱۴۰۳ اشاره و اضافه کرد: طبق برنامه الگوی کشت ابلاغی برای امسال سطح زیر کشت محصول گوجه فرنگی و برخی از محصولات صیفی و سبزیجات نیز به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

به گفته وی در هدف گذاری انجام شده برای سال جدید، سطح زیر کشت محصولات زراعی در دیمزارها افزایش خواهد یافت، اما در مزارع آبی با توجه به برنامه ریزی که در زمینه کاهش مصرف آب کشاورزی در دست اجراست، سطح زیر کشت از ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ هکتار به ۱۷۹ هزار و ۸۱ هکتار کاهش خواهد یافت.

فتحی با پیش بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در سالجاری، گفت: پارسال با تلاش بی وقفه کشاورزان و بهره برداران و اجرای طرح‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی و همت متخصصان و کارشناسان موفق به تولید چهار میلیون و ۴۳۸ هزار تن محصولات کشاورزی شدیم که از این میزان در حوزه زراعت ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۷۴۹ تن محصول تولید و به بازار مصرف عرضه شد که در برنامه تحولی امسال این میزان به ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تن خواهد رسید.

وی ادامه داد: افزایش تولید برنامه ریزی شده در حوزه زراعت با اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، توسعه کشت گیاهان دارویی دیم، توسعه سطح زیرکشت آبی ناشی از اجرا و بهره برداری از طرح‌های آب و خاک در پایاب سدها و پایاب رودخانه مرزی ارس و آیدوغموش به میزان ۱۳ هزار هکتار و افزایش بهره وری عوامل تولید با اجرای کشاورزی حفاظتی، اصلاح الگوی کشت، به زراعی و به نژادی، مکانیزه کردن تولید و کاهش ضایعات، انتقال یافته‌های نوین پژوهشی و تحقیقاتی صورت خواهد گرفت.

فتحی با تاکید بر ضرورت تأمین مالی طرح‌های زیر بخش زراعت استان، یادآور شد: در این بخش یکهزار و ۹۱۹ میلیارد ریالی از طریق بخش دولتی و ۸۸ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی نیازمند بودجه است که طبق پیش بینی‌ها برای بخش خصوصی ۷۱ هزار و ۸۸ میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانکی و ۱۷ هزار و ۶۲۲ میلیارد از طریق آورده شخصی سرمایه گذار تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش سطح باغات و گلخانه‌های آذربایجان شرقی به ۱۲۱ هزار و ۷۹۱ هکتار در سالجاری، افزود: انتظار داریم یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۷۶ تن محصولات باغی، ۱۵۳ هزار و ۹۲۵ تن محصولات گلخانه‌ای و ۲۴ هزار و ۵۷۴ تن گیاهان دارویی در این راستا تولید شود که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را تجربه خواهیم کرد.

فتحی از افزایش تولیدات باغی استان به میزان ۳۸۴ هزار تن برای رسیدن به تولید یک میلیون و ۶۲۳ هزار و ۱۷۵ تن در سال جاری خبر داد و گفت: برای تحقق این جهش تولید اجرای برنامه‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

وی از اجرای تعداد هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی خارج از حوضه آبریز دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در سطح ۱۰ هزار و ۷۹ هکتار و با سرمایه گذاری یکهزار و ۴۵۲ میلیارد ریالی در حال اجراست و بیش از ۷۸ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه‌ها تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰۰ هکتار پروژه گلخانه‌ای در این استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: برای این طرح‌ها ۹۶ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و ۶۹ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

کد خبر 6097633

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن