Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان تهران در جلسه تکریم و معارفه معاون اداری مالی زندان‌های استان تهران با اشاره گستردگی، پایتخت بودن و جمعیت کیفری استان گفت: خرد و تعقل، اخلاق و قانونمداری سه رکن اصلی مدیریت است و با توجه به نوع خدمت در سنگر اصلاح و تربیت، بایستی سرلوحه خدمات ما باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحشمت اله حیات الغیب در جلسه‌ای که به منظور تکریم و مهدی محمدی و معارفه اصغر فتحی معاون اداری مالی زندان‌های استان تهران برگزار شده بود، اظهار داشت: خدمت در سنگر اصلاح و تربیت، توفیقی الهی است که نصبب ما گردیده و باید از این فرصت برای ارتقای کیفیت برنامه‌های اصلاحی، تربیتی و امور رفاهی مددجویان استفاده نموده، مراقب باشیم حقی تضیبع و خدای ناکرده ستمی روا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل زندان‌های استان تهران خطاب به معاونین و نیز روسای حاضر در جلسه گفت: در راستای ارتقای نظام زندانبانی اسلامی، مهم‌ترین دغدغه یک مدیر موفق، توجه به امور اصلاحی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی، بهداشت و درمان مددجویان است و بر این اساس، خرد و تعقل، اخلاق و قانونمداری سه رکن اصلی مدیریت است و با توجه به نوع خدمت در سنگر اصلاح و تربیت، بایستی سرلوحه خدمات ما باشد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مهدی محمدی طی مدت تصدی معاونت اداری مالی زندان‌های استان تهران گفت: ایشان در دوران مدیریت ندامتگاه زنان نیز با تلاش شبانه روزی به همراه همکاران آن مرکز، ضمن تحولات اساسی در امر بازسازی و زیباسازی مجموعه، مورد تفقد رییس محترم وقت قوه قضاییه دیگر مسئولان قرار گرفتند و ندامتگاهی در شان حقوق شهروندی برای زنان آسیب دیده اجتماعی که در چرخه جرم گرفتار شده بودند ایجاد کرد و در دوران تصدی معاونت اداری مالی نیز به امر رفاه مددجویان به ویژه دو گروه نوجوانان کانون اصلاح و تربیت و زنان و همچنین بازگشت سعادتمندانه به جامعه بیشتر توجه داشت.
مقام عالی زندان‌های استان تهران با اشاره به تاکیدات و برنامه‌های تحولی سازمان زندان‌ها در دوره مدیریت جدید تصریح نمود: این استان با توجه به پایتخت بودن، گستردگی، مهاجر پذیر بودن و جمعیت کیفری متفاوت از استان‌های دیگر بوده، امور اداری و مالی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید ضمن توجه به آموزش کارکنان این حوزه، دقت کافی در اختصاص بودجه‌های بهداشت، درمان و تغذیه زندانیان صورت گیرد تا هیچ کمبودی احساس نشود.
بنا به این خبر، در پایان از سوی مدیر کل زندان‌های استان تهران، حکم معاونت اداری مالی به اصغر فتحی اعطا گردید. در این حکم آمده است: در راستای سیاست‌های موثر در افزایش بهره وری و تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، نسبت به بهره گیری از خرد جمعی و جلب مشارکت حداکثری متولیان همه دست اندرکاران و اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف سازمانی، انتظار می‌رود با تدوین برنامه‌های عملیاتی، نسبت به حفظ و صیانت از بیت المال و صرفه جویی بهینه با اعمال تدابیر معقول در هزینه‌های جاری در انجام وظایف محوله، با سرلوحه قرار دادن مبانی علمی و راهبردی در جذب منابع مورد نیاز، تامین معیشت و رفاه کارکنان و رعایت صرفه و صلاح نسبت به حفظ و بهره وری شایسته از بیت المال مسلمین سعی کافی و وافی بعمل آید.
شایان ذکر است: مهدی محمدی نیز به سمت مشاور رییس سازمان زندان و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و مسئول پیگیری‌های ویژه منصوب گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیین تکریم و معارفه زندان ها مددجویان اداری مالی زندان های استان تهران اصلاح و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود

امیر رجبی در نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر در اردبیل،گفت: با شکل گیری اتاق فکر با مشارکت فعالان حوزه‌های هنری و فرهنگی سعی بر این است تا سنت نقاره‌زنی مذهبی در اردبیل احیا شده و افراد مستعد برای دریافت آموزش‌های مورد نیاز به شهر مقدس مشهد اعزام شوند.
او به برگزاری نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی در اردبیل اشاره کرد و افزود: تجارب ارزشمند اساتید برجسته و فعالان حوزه معماری را در احیای جایگاه این حوزه شاهد هستیم و قطعا در مناسبت‌های مختلف به ویژه آیین‌های عزاداری ماه محرم در مسیرهای شمع‌نشانی در 6 محله شهر اردبیل اصالت و هویت تاریخی حفظ می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: معماری مجموعه جهانی شیخ صفی دارای ارزش و جایگاه خاص و از نمادهای مهم شهر اردبیل است که با گذشت سال‌های طولانی در این حوزه باید فعالیت‌های مؤثر و مفیدی را شاهد باشیم.

رجبی افزود: شرح احوال شیخ صفی‌الدین اردبیلی کتاب‌های متعددی تألیف شده و در دوره معاصر نیز استاد بابا صفری در عرصه اردبیل‌شناسی تحقیق و مطالعات فراوانی کرده است.
او در ادامه گفت: برای احیای هویت تاریخی اردبیل نیازمند برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت معماری و هویت فرهنگی هستیم که قطعا این نشست با همراهی فعالان فرهنگی و هنری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به برگزاری آیین‌های تجلیل از مفاخر استانی و بیان آثار آنها به عنوان عنصر انگیزشی و دلگرمی الگوسازی برای نسل‌های آینده اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای اعتلای بیشتر و قدرشناسی از این سرمایه‌های معنوی و فرهنگی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی