Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین حکیمی گفت: پرونده حلقه دره در داستانی کرج همچنان مفتوح بوده و به دستگاه قضا پناه برده‌ایم، مطالبه ما و موضوع شکایت عدم اجرای تکالیف توسط سازمان پسماند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز درباره آخرین وضعیت حلقه دره کرج، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از وعده وعیدها و طرح های ارائه شله توسط سازمان پسماند خسته شده ایم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردین حکیمی با اشاره به اینکه فارغ از عملکرد مدیریت اخیر سازمان پسماند شهرداری کرج، عمر فعالیت ایشان به ۶ ماه هم نرسید، افزود: متاسفانه در دوره مدیریتی ۴ ساله ام ۷ مدیر پسماند در کرج جابجا شده اند‌. وی اظهار داشت: پرونده حلقه دره در داستانی کرج همچنان مفتوح است، به دستگاه قضا پناه برده ایم و مطالبه ما و موضوع شکایت عدم اجرای تکالیف توسط سازمان پسماند است، تصفیه شیرابه، تولید کمپوست، تولید کود نرم و پیرولیز هیچکدام اجرایی نشده است. حکیمی با اشاره به اینکه زیرساخت ها برای انجام اقدامات مذکور در منطقه حلقه دره موجود است اما اجرا نمی شود، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چه شرایطی بر مجموعه پسماند حاکم است که آقایان طی ۶ ماه به نتیجه می‌رسند که مدیران را تغییر دهند‌. وی در خاتمه گفت: متاسفانه قراردادهای آنچنانی منعقد و طرح هایی مصوب می شود اما با روی کار آمدن مدیریت جدید، آقایان اعلام می کنند که تمامی طرح ها غلط بوده و نیازمند تغییر است، پرونده شکایت بیش از یکسال است که در دستگاه قضا پیگیری شده و پرونده در حال رسیدگی خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان پسماند حلقه دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند