Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: کمیته فنی درباره کادر فنی تیم های ملی تصمیم گیری خواهد کرد.

هادی ساعی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا نفرات مد نظر خود برای بدست گرفتن پست های مدیریتی فدراسیون تکواندو مشخص شده اند یا خیر، اظهار کرد: فعلا عجله زیادی برای این موضوع نداریم. هنوز در اینباره تصمیمی نگرفته‌ام و انشاءالله با انجام بررسی های لازم تصمیم گیری خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون تکواندو، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با نفرات فدراسیون قبل ادامه همکاری بدهد، خاطرنشان کرد: بچه هایی که از قبل بودند حضور دارند و مشغول به فعالیت هستند. من هم با اعضای خانواده تکواندو کار می کنم و این بچه ها نیز جزوی از خانواده تکواندو هستند.

وی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون تکواندو، گفت: اسفند ماه در حدود ۱۲ روز در کیش ۴ رویداد مهم در پیش داریم. مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی قرار است با حضور رئیس فدراسیون جهانی برگزار شود. همچنین مسابقات جام فجر، باشگاه‌های آسیا و مسابقات پاراتکواندو فجر را هم برگزار خواهیم کرد. با همه توان برای برگزاری خوب این رقابت ها در حال برنامه ریزی هستیم.

ساعی با اشاره به شکایت های متعدد از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه، گفت: درباره این موضوع در حال تصمیم‌گیری هستیم تا به بهترین شکل عدالت برقرار شود. تعدادی فیلم از مسابقات ارسال شده که قصد داریم با حضور داوران پومسه مورد بازبینی قرار دهیم تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. تعدادی نیز به دلیل نداشتن زمان موفق به ارسال فیلم نشده اند که به آن ها نیز زمان بیشتری اختصاص خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادرهای فنی تیم های ملی تکواندو تغییر خواهند کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: ابتدا قصد داریم کمیته فنی را تشکیل دهیم. هر تصمیمی که کمیته فنی در این‌باره بگیرد انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هادي ساعي رییس فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان