Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زندی فر گفت: سنگین ترین بهمن و ریزش امروز در محدوده پیچ آینه و پیچ سرهنگ تا قبل از تونل کندوان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بارش های خوبی را از روز گذشته در استان شاهد هستیم.

علی زندی فر افزود: از زمان بارش تا کنون ۱۸ بهمن در محور چالوس و ۴ مورد ریزش روی داده است که سنگین ترین بهمن و ریزش امروز در محدوده پیچ آینه و پیچ سرهنگ تا قبل از تونل کندوان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اظهار داشت: شب گذشته عدم ریزش بهمن در یکی از مناطق بهمن خیز چالوس موجب نگرانی راهداری و پلیس راه شد در نتیجه تصمیم بر این شد که محور مسدود شود.  زندی فر تصریح کرد: پیش بینی های راهداری درست از آب درآمد و بهمن در محور چالوس رخ داد، خوشبختانه طی نیم ساعت اخیر محور پاکسازی و بازگشایی شد و تردد برقرار است.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود