Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی اصغر موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته تشویقی و حمایتی شهرداری مطابق با تکالیف قانونی از جمله بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، قانون هوای پاک، آیین نامه‌های اجرایی بویژه ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم مصوب ۱۳ آذر ۹۷ هیات وزیران تدوین شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری گنبدکاووس برای کمک به خروج داوطلبانه مشاغل و صنوف مزاحم شهری از جمله واحدهای آهنگری، درب و پنجره سازی، تراشکاری‌ها، تعمیرگاه‌ها، نمایشگاه‌های خودرو و کارخانه‌های آرد، مساعدت‌هایی در خصوص کمک به تغییر کاربری مکان جدید و تخفیف عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییز کاربری تا ۵۰ درصد، تخفیف در دریافت سهم سرانه‌های عمومی شهرداری، دریافت نکردن بهای خدمات کارشناسی شهرداری و سهم عوارض آماده سازی و اجرای جدول بندی و آسفالت معابر اراضی و مکان جدید درصورتی که در محدوده قانونی شهر باشند، خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: شهرداری همچنین جهت انتقال داوطلبانه صنوف و مشاغل مزاحم واقع در هسته درجه یک و ۲ شهری، صاحبان آنها را به مدت هفت تا ۱۰ سال از پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند، عوارض کسب و پیشه معاف و با همکاری برخی بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها مساعدت خواهد کرد.

شهردار گنبدکاووس بیان داشت: بسته تشویقی و حمایتی شهرداری برای خروج مشاغل و صنوف مزاحم به خارج شهر از سال آینده اجرا خواهد شد و شهرداری رایزنی‌های لازم را با اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مرتبط به‌منظور تسریع در اجرای این طرح و بهره‌مندی واحدهای صنفی از بسته تشویقی اقدام نماید.

وی بابیان اینکه هم اکنون کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری گنبدکاووس درحال شناسایی مشاغل و صنوف مزاحم در محدوده قانونی شهر است، افزود: این کمیسیون درحال تشکیل پرونده برای صنوف مزاحم است و تاکنون برای تعدادی از آنها رای به تعطیلی و انتقال آن به خارج شهر صادر کرده است.

موسوی اضافه کرد: صاحبان مشاغل و صنوف مزاحم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شهرداری گنبدکاووس مراجعه نمایند.

شهر گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت افزون بر ۲۸ کیلومتر مربع وسعت دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان واحدهای آلاینده شهرداری گنبد کاووس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان واحدهای آلاینده گنبدکاووس گلستان واحدهای آلاینده شهرداری گنبد کاووس مشاغل و صنوف مزاحم بسته تشویقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با مهر در خصوص سیل اخیر که در استان جاری شد، اظهار کرد: در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۸ محور اصلی و ۵۱ محور غیر اصلی در حوزه راه فرعی روستایی استان گلستان دچار سیل شدند.

وی افزود: طی این دو روز در ۱۲ شهرستان چون علی آباد، آزادشهر، رامیان، گنبد، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا و گرگان سیل داشتیم که در حوزه راهداری مبلغ ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی پل بایلر در محور گنبد - کلاله و پل سید کلاته رامیان را به عنوان مکان‌های یاد کرد که به دلیل طغیان آب در سیل دچار آسیب شدند و افزود: پل بایلر در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد و ترافیک بر قرار شد اما پل سید کلاته پل آب نما قدیم بوده که در زمان جهاد سازندگی در این مسیر ساخته شد. در بازدیدهای به عمل آمده مشاهده شد دیواره‌های سنگی اطراف پل هم در حال تخریب است و باید اقدامت سریع برای حفظ دیواره‌های در حال تخریب انجام می‌شد

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند