Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور مدیران فروشگاه های زنجیره‌ای استان در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه بیشتر کالاها از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کالاهای اساسی توزیع می‌شوند، اظهار کرد:‌ سیاست‌گذار و ناظر توزیع کالای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است و این سازمان از امروز تا ۲۰ فروردین در استان برای ایجاد وضعیت آرام در بازار در وضعیت آماده‌باش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نظارت و بازرسی باید هوشمند شود تا تاثیر آن به حداکثر برسد در راستای حفظ کرامت و شان مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در ایام نوروز از تشکیل صف پیشگیری شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خواست از طریق شبکه مرکزی خود نسبت به جذب حداکثری کالاهای اساسی اقدام کنند و خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر ایام عید، ماه مبارک رمضان را هم در پیش داریم از این رو نظارت بر کالاهای اساسی باید با دقت بیشتری انجام شود.

دعوت از مالکان فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور برای سرمایه‌گذاری در کردستان

وی از برخورد جدی با سودجویان و گرانفروشان در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای ایجاد صنایع تبدیلی مانند تهیه روغن‌کشی و تهیه  شکر از مالکان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید دعوت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا ایام پایان سال و روزهای پیک مصرف فاصله زمانی زیادی نمانده است، برنج تایلندی  از قرار هر کیلو 12 هزار و  500 تومان  در حال توزیع است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: نرخ برنج هندی  تنظیم بازار هم از قرار هر کیلو  24 هزار تومان است و شکر تنظیم بازار هم از طریق سامانه بازارگام و هم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده فروشی‌های سطح استان در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه این اقلام در دو مجموعه بزرگ سازمان  تعاون روستائی و فروشگاه رفاه از طریق بسته بندی‌های تعبیه شده توزیع می‌شود، گفت: در خصوص گوشت قرمز و سفید که بیشترین اقلام مصرفی خانوارها خصوصا در ایام پایانی سال است نیز از طریق شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد را 120 هزار تومان و قیمت هر کیلو مرغ منجمد را هم 20 هزار تومان اعلام کرد و گفت: میوه شب عید از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین، میوه با  30درصد کمتر از  قیمت عرف بازار بین شهروندان در غرفه‌های تعبیه شده داخل شهر و شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیمان اسکندری سازمان جهاد کشاورزی فروشگاه های زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه آمل تولید محصول سالم و طیب، توجه به الگوی کشت و بهره برداری از جنگل با توجه به اقلیم، استفاده از افکار و سیاست‌های کشور هلند در بخش کشاورزی برای بهره برداری از علم روز کشاورزی، توجه و برنامه ریزی برای تأمین نهاده‌ها، سوخت و آب کشاورزی، حمایت از محصولات تولیدی استان و برنامه ریزی در راستای خرید محصولات کشاورزی استراتژیک تولیدی و کمک به رشد اقتصاد کشاورزی و تنظیم برنامه بلندمدت انتظارات امام جمعه آمل از سازمان جهاد کشاورزی مازندران بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ضمن گرامیداشت روز معلم و تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع)، جایگاه کشاورزی، صنعت و گردشگری شهرستان آمل در سطح کشور را ویژه دانست و گفت: بالاترین تولید استان در کشت برنج مربوط به دشت هراز و شهرستان آمل بوده و تولید محصولات کشاورزی استراتژیک و تأمین امنیت بازار پایتخت کشور از سوی این استان خود مبین جایگاه ویژه مازندران در کشاورزی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل ثابت کرد تولید محصولات کشاورزی از لحاظ اقتصادی می‌تواند وارد رقابت با اقتصاد صنعتی شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات فراوانی در بخش کشاورزی وجود دارد که این سازمان با تمام توان در حال پیگیری موضوعات می‌باشد و به همین منظور انتظاراتی هم در راه خدمت رسانی مناسب‌تر به بهره برداران بخش کشاورزی از ائمه جمعه و جماعات دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نظر دارد در راستای تحقق شعار سال، استفاده از مشارکت مردمی را سرلوحه امور خود قرار دهد که در این راه نیازمند سازماندهی نظام‌های مردم نهاد مانند اتحادیه‌ها و نظام‌های صنفی است و کمک ائمه جماعات بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: حفظ کاربری اراضی به عنوان یکی از محورهای برنامه‌ای باید با ارائه پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6094989

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان