Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حسین ساوه شمشکی که سابقه حضور در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد، در بازی‌های پکن تست دوپینگش مثبت شد و نتوانست در این بازی‌ها شرکت کند.  

این اسکی‌باز کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است. شمشکی در دادگاه CAS توضیحات خود را ارائه کرد اما فعلا مدت زمان محرومیتش اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پست نوشت:

"اسکی با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش برای من تمام شد. زندگی ورزشی و قهرمانی روزی شروع و یک روز هم تمام می شود. چند سال هر چه بر من گذشت تحمل کردم که خوب تمامش کنم اما انگار قرار بود اینجای زندگی‌ام با بقیه فرق کند. می‌خواستم بعد از مانش دوم اسلالوم خداحافظی کنم اما...

چند سالی است که جنایت جنگی در اسکی مد شده، این عکس دیگری را می‌دهد و دیگری فیلم این یکی را، هر کسی برای کنار زدن رقیبش آتو جمع می‌کند و ورزشکار، مربی، مدیر ندارد. اگر ببریم که خودمان برده‌ایم، ژست انسان‌های موفق می‌گیریم و بادی در غبغب می‌اندازیم اما اگر ببازیم همه را متهم می‌کنیم.   کل رقابتمام نمایش این شده که بگوییم آی مردم من از فلانی موفق تر هستم.

اسکی به اندازه انگشتان دو دست هم دلسوز واقعی ندارد. یکسری آدم برای گرفتن پست و مقام یا مسافرت و یا یک کاپشن دین و دنیایشان را می‌دهند و مثل آفتاب پرست رنگ عوض می‌کنند.

داشتم به این فکر می‌کردم که ای کاش افتخاری رئیس فدراسیون می‌شد و اجازه مسابقه به من نمی‌داد تا الان این داستان‌ها را نداشتم. اگر در این اتفاقی که افتاد من مقصرم که معذرت می‌خواهم و تاوانش را هم می‌دهم اما اگر نه... "

کد خبر 658771 برچسب‌ها اسکی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسکی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست