Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@10:52:34 GMT

هر شانه تخم مرغ به ۵۳ هزار تومان رسید

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۸۰۹۸

بررسی‌ها نشان می‌دهد تخم مرغ در بازار ۱۰ هزار تومان بیش از قیمت تعیین شده توسط وزارت جهاد کشاورزی به فروش می‌رود.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: قیمت تخم مرغ در روز‌های اخیر افزایش یافته و بیشتر از قیمتی که وزارت جهاد کشاورزی تعیین کرده عرضه می‌شود، هر شانه تخم مرغ در بازار به ۵۳ هزار تومان به فروش می‌رود این در حالی است که وزارت جهاد کشاورزی در پایگاه اطلاع رسانی خود نرخ هر شانه تخم مرغ را برای عرضه به مصرف کننده ۴۳ هزار تومان تعیین کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش قیمت تخم مرغ ۱۰ هزار تومان بیش از قیمت تعیین شده توسط وزارت جهاد کشاورزی به فروش می‌رود.

مخبر معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود که وزارت جهاد کشاورزی نرخ محصولات کشاورزی و غذایی که باید در بازار عرضه شود را اعلام کند، به دنبال آن این وزارتخانه چندین روز متوالی نرخ‌ها را اعلام کرد و قرار شد که فروشندگان هم به این نرخ‌ها پایبند باشند و متخلفان برخورد شود.

تنها تخم مرغ نیست که بیشتر از قیمت تعیین شده به فروش می‌رود، دیگر محصولات از جمله برنج هم از قیمت‌های تعیین شده وزارت جهاد تبعیت نمی‌کند.

امروز وزارت جهاد کشاورزی نرخ برنج ایرانی را کیلویی ۶۵ هزار تومان اعلام کرد که نرخ آن در بازار به کیلویی ۸۰ هزار و بالاتر هم رفته است.

طبق گزارش روز گذشته تیم بازرسی وزارت جهاد کشاورزی از بازار، در برخی محصولات بویژه برنج گرانفروشی و کم فروشی داشته است که جریمه شده اند.

بیشتر بخوانید: قیمت عرضه مرغ در بازار چقدر است؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: تخم مرغ گرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخم مرغ گرانی وزارت جهاد کشاورزی فروش می رود هزار تومان تعیین شده تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین، مجید اسدالهی در خصوص تکمیل واحدهای نیمه‌تمام صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی، افزود: بالغ بر ۱۵۰۰ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد چشم انتظار حمایت و تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و ورود به فرآیند فرآوری محصولات کشاورزی است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این واحدها اعتباری بالغ بر ۳۷ همت مورد نیاز است که با تخصیص این حجم از اعتبار در قالب تسهیلات بالغ بر ۱۴ میلیون تن بر ظرفیت جذب ماده خام و فرآوری محصولات در بخش کشاورزی افزوده می‌شود که کمک شایانی به کاهش ضایعات در این بخش شده و محصولات تولیدی با ارزش افزوده بسیار مناسبی و ماندگاری بالا وارد بازار مصرف خواهد شد.

معاون صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تکمیل و شروع به کار واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی ذکر شده امکان اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۶ هزار نفر در این کارخانه‌ها ایجاد می‌شود.

اسدالهی درباره صادرات مواد غذایی در زمان تولید حداکثری محصولات کشاورزی گفت: صادرات می‌تواند کمک موثری به تولیدکنندگان انواع محصولات کشاورزی باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی