Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:24:00 GMT

واژگونی اتوبوس در لرستان 17 مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۸۱۴۴

واژگونی اتوبوس در لرستان 17 مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۴۴ جاده ازنا به اراک ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، صارم رضایی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این حادثه بامداد امروز حوالی ساعت سه و ۱۵ دقیقه مقابل نیروگاه برق رخ داد و ۱۷ نفر از ۳۴ سرنشین این اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از اعلام حادثه بلافاصله سه تیم امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا و یک تیم از اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: ۱۲ مصدوم این حادثه که از مسافران خط تهران به دورود بودند توسط عوامل امدادی هلال احمر ازنا و پنج مصدوم توسط عوامل امدادی اورژانس شهرستان ازنا به بیمارستان امام علی(ع) انتقال داده شدند.

به گفته وی علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا واژگونی اتوبوس جاده ازنا به شازند جاده ازنا به اراک افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان