Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:53:18 GMT

نگران به بن‌بست رسیدن وضعیت سیاسی عراق هستیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۸۲۵۰

نگران به بن‌بست رسیدن وضعیت سیاسی عراق هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «جواد البولانی» عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص آخرین تحولات سیاسی این کشور و مسائل مربوط به انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ائتلاف دولت قانون عراق با اشاره به اختلافات سیاسی بر سَر تعیین رئیس جمهور و نخست‌وزیر این کشور، گفت: نگران به بن بست رسیدن وضعیت سیاسی عراق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخصیت عراقی افزود: رایزنی‌های سیاسی برای حصول توافق همچنان ادامه دارد. امیدواریم که این رایزنی‌ها در نهایت مثمرثمر باشند. اگر گروه‌های سیاسی با یکدیگر به توافق نرسند، در شرایط کنونی امکان برگزاری انتخابات مجدد میسر نیست.

کد خبر 5429875 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ائتلاف دولت قانون بغداد اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسکو رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ناتو مذاکرات وین ولادیمیر پوتین کی یف دونباس جو بایدن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد