Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - سید حسین حسینی نژاد گفت: تابلو‌های نصب شده در سطح شهر به ۳ دسته انتظامی، خبری و هشداردهنده تقسیم می‌شوند، تابلو‌های خبری عملکرد معابر را نشان می‌دهند و در شهرداری تهران بحث جانمایی‌ها را از طریق همین تابلو‌ها انجام می‌دهیم.

به گفته مدیرکل ایمنی و ترافیک شهرداری تهران، به تازگی تابلو‌هایی که سر تقاطع‌ها بودند تجیمع شدند تا راننده دچار سردرگمی نشود و پایشی جدی صورت می‌گیرد، اما این به این معنی نیست که تابلو‌های سطح شهر بی ضابطه و برنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی‌نژاد گفت: تمام تابلو‌های سطح شهر تهران توسط پلیس راهور تهران بررسی و جانمایی می‌شود، طرح GIS به صورت پایلوت در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در حال اجراست تا معابر را از لحاظ نوع ترافیک مورد رصد قرار دهیم.

به گفته مدیرکل ایمنی و ترافیک شهرداری تهران، با اجرایی شدن این طرح شاید در یک نقطه‌ای که در حال حاضر تابلو توقف ممنوع دارد، مجاز شود و بالعکس، اما پلیس راهور باید اعمال قانون صحیحی انجام دهد، همچنین برخی مغازه داران و ارگان‌های دولتی تابلو‌های توقف ممنوع را نصب می‌کنند و اگر مردم اعتراضی دارند باید با سامانه ۱۳۷ تماس بگیر ند.

حسینی نژاد گفت: پس از تماس گرفتن شهروندان، همکاران ما در صحنه حضور پیدا می‌کنند و اگر تابلویی ضوابط فنی و مصوبه قانونی نداشته باشد رسیدگی و جمع آوری می‌شود.

پیشتر سرهنگ زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفته بود که در برخی نقاط تابلو‌های پارک ممنوع به صورت مازاد نصب شده بودند و به نظر غیرضروری هم می‌آمدند به همین دلیل هرچند وقت یکبار آمایش تابلویی انجام می‌شود. چنانچه در مهرماه امسال هزار و ۲۵۷ تابلو پارک ممنوع را حذف و یا زمان دار کردیم.

بیشتر بخوانید

نصب سلیقه‌ای تابلو‌های پارک ممنوع حذف شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک تابلوهای راهنما شهرداری تهران شورای شهر تهران پارکینگ خودرو تابلو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر