Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی صمیمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم برنامه ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر آمادگی و استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: از هم اینک ۱۰ نوروزگاه در روستاها و مرکز این شهرستان برای نوروز  ۱۴۰۱ فعال است.

وی با بیان اینکه شهرستان بافق یکی از ۳۰ شهر برتر گردشگری کشور به شمار می رود و در چندسال گذشته برای توسعه این صنعت در شهرستان اقدامات قابل توجهی انجام شده است اظهار کرد: فضای شهر و اماکن گردشگری باید ویژه‌تر رسیدگی شود و پنج روستای هدف گردشگری بافق ( قطرم ، شادکام، صادق آباد، باقر آباد و باجگان) برنامه‌هایی برای مسافران فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی در مورد بعضی مجموعه‌ها و کمپ‌های گردشگری کویری وجود دارد که قرار شد مدیریت و برنامه‌ریزی شود تا گردشگران نوروزی در شن و ماسه های منطقه صادق آباد و کمپ شن و شادن با خیالی آسوده در میحطی ایمن نوروزگردی کنند .

صمیمی، شهرستان بافق را یکی از قطب‌های گردشگری استان دانست و بیان کرد برای رفاه حال مسافران نوروزی و گردشگران، زیر ساخت‌های گردشگری مانند بوم گردی‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کمپ‌ها و از این قبیل مکان ها از سال‌های گذشته ایجاد شده است.

به گفته وی گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و اماکنی مانند موزه‌های فعال نیز بازدید داشته باشند.

رییس شورای بهداشت و سلامت شهرستان بافق تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون کرونا به فعالیت خود در نوروز نیز ادامه می‌دهند و مرکز بهداشت شماره یک مرکز شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی، دندان پزشکی و آزمایشگاه فعال است.

صمیمی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان نیز آمادگی دارد که علاوه‌ بر تیم‌های عملیاتی و امدادی مستقر در سه راهی سه چاهون، در شعبه  مرکزی نیز یک تیم برای پاسخگویی به موارد احتمالی مستقر کند.

امامزاده عبدالله (ع) ، مسجد جامع، میدان خان، خانه وحشی بافقی و نوروزگاه آبشار ، چنار باجگان، قلعه باستانی باقر آباد، تلماسه های صادق آباد، پیر قطرم ، مناظر چشم نواز شادکام از مهمترین مکان های گردشگری این شهرستان است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها گردشگری یزد بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری یزد بافق گردشگری یزد بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر