Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:08:21 GMT

رونمایی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۸۵۷۱

رونمایی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک

شرکت سامسونگ تایید کرده است که در رویداد MWC 2022 از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیراً سری گلکسی S22 را معرفی کرده است که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هم اکنون نیز قصد دارد سخت‌افزار بعدی خود را در رویداد MWC 2022 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سامسونگ معمولاً اطلاعات محصولاتی که قصد دارد آن‌ها را طی رویدادهای آینده رونمایی کند، فاش نمی‌کند، اما این بار چنین کاری را انجام داده است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود را در رویداد MWC 2022 رونمایی کند. به نظر می‌رسد که این محصول روش استفاده مردم از دستگاه‌هایشان را در زندگی روزمره تغییر می‌دهد و تجربه یکپارچه‌ای بین دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها به ارمغان خواهد آورد.

شرکت سامسونگ بیان می‌کند که نسل بعدی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک از سخت سخت‌افزار اینتل بهره خواهد برد. گزارش‌هایی که پیش از این ارائه شده نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد پردازنده‌های Alder Lake مانند Core i7-1260P را به نمایش بگذارد. اینتل Core i7-1270P و Core i7-1280P را معرفی کرده است که هر دو نمونه‌های قدرتمندی از معماری Alder Lake-P هستند. رویداد MWC 2022 سامسونگ ۲۷ فوریه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 556951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان سامسونگ گلکسی سامسونگ لپ تاپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لپ تاپ های گلکسی بوک شرکت سامسونگ رویداد MWC 2022 گلکسی S22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از دستگاهی که تحول عمده ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی ایجاد کرده است، در این کنگره فوق خبر داد و گفت: این دستگاه براساس طیف سنجی کار می کند و در زمان بسیار کوتاه بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روند درمان و بستری شدن کمک قابل توجهی می کند.   به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، غلامرضا حمزه لو دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه این کنگره با اشاره به فعالیت نمایشگاه جانبی آن گفت: نمایشگاهی که امسال در کنگره برپا شده مانند سنوات گذشته مورد استقبال وسیع شرکت های داخلی و خارجی قرار گرفته است به نحوی که بیش از ۲۱۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند.   وی افزود: در حوزه آزمایشگاه های پزشکی این نمایشگاه شناخته شده است و همکاران از سراسر کشور برای حضور در کنگره و نمایشگاه شرکت داشتند ، که شرکت های دانش بنیان از داخل کشور نیز در نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خوبی را ارائه کردند.   وی با اشاره به رونمایی که در نمایشگاه امسال انجام شد اضافه کرد: در این کنگره از دستگاهی که تحول عمده ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی ایجاد کرد رونمایی شد، این دستگاه براساس طیف سنجی کار می کند و در زمان بسیار کوتاه بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روند درمان و بستری شدن کمک قابل توجهی می کند.   دکتر حمزه لو همچنین در ادامه درباره اینکه راهکار برون رفت مهاجرت آزمایشگاهیان، بیان کرد: در سنوات اخیر موج مهاجرت در تمام رشته های پزشکی زیاد شده است و افراد مستعد که امکانات و پتانسیل کار کردن را دارند به دلیل مشکلات عدیده، مهاجرت می کنند.   وی افزود: اگر اتفاقاتی در حوزه آموزش این افراد بیافتد و مسیر تحصیل در علوم آزمایشگاهی کوتاه شود انگیزه این افراد برای ماندن بیشتر خواهد شد.   وی توصیه کرد: باید به حوزه آزمایشگاه ها توجه ویژه شود چرا که یکی از بخش های مهم در نظام سلامت هستند و بسیاری از تشخیص ها بدون آزمایشگاه امکان پذیر نیست.   حمزه لو گفت:  باید در تمام حوزه ها مانند تربیت نیروی انسانی، تامین کیت، مواد و تجهیزات توجه شود تا بتوان از مهاجرت آزمایشگاهیان جلوگیری کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید