Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو احتمالا با جریمه‌ای سنگین روبرو خواهد شد

ژوزه مورینیو روزهای خوبی را در آاس رم سپری نمی‌کند. تیم او با 41 امتیاز در رده هشتم سری آ قرار دارد و فاصله‌اش با رتبه چهارم و منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، شش امتیاز است. 

طرفداری | بازی تیم‌های آاس رم و هلاس ورونا، یکی از مسابقات پرحاشیه هفته بیست و ششم سری آ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، ابتدا هلاس ورونا 2-0 از حریف پیش افتاد اما بازیکنان جوانی که توسط مورینیو در نیمه دوم به زمین آمدند، تعیین‌کننده ظاهر شدند و بازی 2-2 پایان یافت. در این مسابقه، ژوزه مورینیو کنترلش را از دست داد و حرکاتی کرد که ممکن است به محرومیت چند جلسه‌ای او منجر شود. شوت کردن توپ بازی، درگیری لفظی با لوکا پایرتو داور مسابقه و گرفتن ژست صحبت کردن با تلفن [اشاره به نقش داشتن پیرلوئیجی پایرتو، داور سابق سری آ و پدر لوکا پایرتو در رسوایی کالچو پولی] از جمله حرکات جنجالی مورینیو در این مسابقه بود.

به گزارش لا استامپا، دلیل اصلی عصبانیت ژوزه مورینیو اعلام وقت اضافه از سوی لوکا پایرتو بوده است. داور بازی در پایان نیمه دوم فقط چهار دقیقه وقت اضافه منظور کرد اما مورینیو انتظار داشت بین 6 الی 8 دقیقه وقت اضافه منظور شود. او پس از ژست حرف زدن با تلفن، از کنار زمین اخراج شد. لا استامپا گزارش داده جمله‌ای که مورینیو به داور بازی گفته، ممکن است محرومیتی قابل توجه برای او در پی داشته باشد. مورینیو خطاب به پایرتو فریاد زده:

آن‌ها تو را عمدا برای این بازی فرستاده‌اند، یوونتوس تو را فرستاده!

حالا کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا باید در خصوص جنجال آفرینی ژوزه مورینیو و درگیری لفظی او با داور مسابقه تصمیم‌گیری کند. در صورت اثبات این ادعا، انتظار می‌رود سرمربی پرتغالی جالوروسی 2 الی 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شود. ایل مساجرو هم گزارش داده باشگاه آاس رم پس از اتهامات مورینیو به پایرتو، عذرخواهی کرده اما این موضوع نمی‌تواند مانع محرومیت ژوزه مورینیو شود.  

بیش‌تر بخوانید: احتمال محرومیت 3 جلسه ای مورینیو به دلیل ژست مکالمه با تلفن!

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید

الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می‌گیرد.

 این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!