Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فروردین و احسان قاضی زاده هاشمی دقایقی قبل به دیدار میرشاد ماجدی رفتند

رییس فراکسیون ورزش مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس وارد فدراسیون فوتبال شدند.

به گزارش طرفداری، مهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس و احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دقایقی قبل برای دیدار با میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون فوتبال وارد مقر فدراسیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فروردین و احسان قاضی زاده هاشمی که بیشترین نقدها را به عملکرد شهاب عزیزی خادم داشتند، در پی عزل موقت رییس فدراسیون فوتبال که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده، به فدراسیون فوتبال رفتند تا با میرشاد ماجدی دیدار کنند.

به نظر می رسد این دیدار به ماجرای مصوب کردن بند یک اساسنامه اصلاح شده فدراسیون فوتبال در مجلس مربوط باشد. مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان عالی ترین رکن فوتبال ایران سال گذشته به فیفا تعهد داد اگر فدراسیون بین المللی فوتبال اجازه بدهد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران طبق اساسنامه جدید برگزار شود، ظرف یک سال بند یک اساسنامه اصلاح شده را در مجلس مصوب می کند. این مهلت یک ساله دهم اسفندماه سال جاری به پایان می رسد و شهاب عزیزی خادم در یازده ماه ریاست خود نه تنها موفق به انجام این کار نشد بلکه غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی جنجالی اش فوتبال را مقابل مجلس قرار داد و در اقدامی عجیب به فیفا نامه زد که فدراسیون نیازی به مصوبه پارلمان ندارد. سهل انگاری های شهاب عزیزی خادم و نامه نگاری عجیب غلامرضا رفیعی، فدراسیون فوتبال را در مخمصه قرار داده و حالا هیات رییسه فدراسیون که به تازگی پرونده شهاب عزیزی خادم را بسته، در تلاش است با همکاری فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی این مشکل را برطرف کند.

دیدار امروز مهدی فروردین و احسان قاضی زاده هاشمی با میرشاد ماجدی احتمالا در همین راستا است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان قاضی زاده هاشمی فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم میرشاد ماجدی مهدی فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج