Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@02:08:30 GMT

لشکرکشی هواداران جانی دپ برای فتح اسکار!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۸۶۶۹

لشکرکشی هواداران جانی دپ برای فتح اسکار!

آفتاب‌‌نیوز :

هواداران جانی دپ با رای دادن به فیلم «میناماتا» برای کسب عنوان فیلم مورد علاقه مردم در جوایز اسکار در شبکه‌های اجتماعی فعال شدند.

«میناماتا» جدیدترین فیلم جانی دپ است که مدت‌ها از اکران آن خودداری شد و در نهایت به تازگی راهی سینماها شده است.

با وجود اینکه این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شد اما هیچ رایی در میان نامزدهای اسکار که به تازگی فهرستش اعلام شد، نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کیفیت فیلم و بازی قوی جانی دپ در آن در نقش یک عکاس افشاگر، گفته شد اسکاری‌ها این فیلم را به عمد نادیده گرفتند.

اکنون با رای هواداران این احتمال می‌رود که این فیلم بتواند به عنوان فیلم مورد علاقه مردم که خلاقیت امسال آکادمی بود و به جوایز اسکار افزوده شد، یک اسکار بگیرد و مطرح شود.

اسکار از کاربران توییتر خواسته است تا ۳ مارس به فیلم مورد علاقه خود که سال ۲۰۲۱ اکران شده رای بدهند.

البته طرفداران فیلم‌های دیگری که در اسکار نادیده گرفته شدند نیز وارد میدان شدند و «لیگ عدالت» زک اسنایدر نیز می‌توانست از برندگان باشد اما این فیلم واجد شرایط شناخته نشد زیرا فیلم‌های تدوین کارگردان واجد شرایط در این رقابت نبودند. «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» که در اسکار جایی نیافت هم طرفداران زیاد خود را دارد. فیلم دیگری که طرفدارانش وارد میدان شده‌اند «سیندرلا» کامیلا کابیو است که در میان منتقدان طرفداری نداشت.

در میان پیام‌هایی که در این باره توییت می‌شود طرفداران فیلم «میناماتا» تاثیر بیشتری دارند و از دیگران می‌خواهند تا با رای دادن به این فیلم صدای رنج مردم میناماتا را به گوش جهانیان برسانند و نگذارند تلاش‌های آنها نادیده گرفته شود.

«میناماتا» را اندرو لیوتاس کارگردانی کرده و با اقتباس از کتابی نوشته میوکو اسمیت برمبنای اتفاق‌های واقعی ساخته شده است. جانی دپ در این فیلم در نقش ویلیام یوجین اسمیت یکی از مشهورترین عکاسان دنیا بازی کرده که به ژاپن می‌رود تا اثرات مخرب مسمومیت با جیوه در شهرهای ساحلی را ثبت کند. این آلودگی به خاطر آلوده شدن دریا توسط کارخانه «چیسو» به وقع پیوست و این عکاس با پروژه بزرگ عکاسی‌اش دنیا را متوجه این رویداد کرد. به دلیل این آلودگی قربانیان دچار انواع فلج‌ها شدند و یوجین اسمیت و دستیار و همسرش برای افشای این جنایت از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۳ در این منطقه اقامت کردند و به ثبت رویداد پرداختند.

پیشتر هم برخی این تصمیم اسکار را نادرست خواندند و پیش بینی کردند که موج‌های هواداران بر این تصمیم اثر بگذارد. در صورت شکست این تصمیم اسکار، ممکن است جایزه مردمی دیگر هرگز تکرار نشود.

مراسم اسکار نود و چهارم برای معرفی برندگان امسال ۲۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جانی دپ اسکار جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

سیل امروز در شهرستان شبستر هیچ گونه تلفات جانی به دنبال است و منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود 4 دستگاه خودرو شد.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت: علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران از آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند.

جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به چند خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد.

 با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا