Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۴۷میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۷۹درصد یعنی دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «محصولات شیمیایی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وبملت»، «فرابورس» و «خگستر» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «فملی»، «خساپا» و «اتکای» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک ملت معادل ۴۱میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ با برتری ۲۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۵۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۰۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

این مطلب برایم مفید است بلی ۱ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بورس بازار سرمایه بورس فردا سهیل بانی بوس امروز حقیقی حقوقی اخبار مرتبط ثبت تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان اقبال ۹میلیاردی حقیقی ها به سهام چخزر در بورس امروز بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۱۹دی) / خروج پول ۱۳۰میلیاردی از فلزات اساسی بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۱۲دی) / فملی خروج پول ۱۷میلیاردی را ثبت کرد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۷آذر) / شپدیس با اقبال ۳۴میلیاردی حقیقی ها… بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۴آذر) / بازار با خروج پول ۳۶۰میلیاردی به… ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۲/۲) ابعاد ناگفته سفر رییسی به قطر / درخواست میانجی‌ گری از دوحه برای پایان بحران در بغداد دستکاری شاخص کل واقعیت دارد؟ تاکید وزیر خارجه اوکراین برای پیوستن به ناتو استقبال ۴۷ میلیاردی حقیقی‌ ها از بورس امروز شماره شبای سهامداران بانک های ادغامی بروزرسانی شد جنگ مدرن روسیه با ده ها حمله سایبری به اوکراین شاخص کل با رشد هفت واحدی معاملات را به پایان برد فواید زرد چوبه برای پوست و زیبایی! مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی مژده تنها تا نیمه شعبان راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ سکته در بازار دلار قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ امیرعبداللهیان: می‌توانیم در کمتر از چند ساعت در وین به توافق برسیم نسل بعدی واکسن‌ های کرونا چگونه عمل می کنند؟ همتی: مجلس اجازه ندهد تورم غیرقابل کنترل شود روزانه چقدر برای تست کرونا هزینه می شود؟ بلیت اتوبوس و مترو بالاخره چند شد؟ کارت‌ کنکور دکتری ۱۴۰۱ فردا منتشر می شود آخرین جزییات از آزمون استخدامی معلمان + لینک ثبت نام خبر خوب؛ پرداخت یارانه معیشتی به مددجویان قیمت کدام خودروها ریزش کرد؟ / عقبگرد سه میلیون تومانی قیمت ساینا میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت جزییات استخدام ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش مذاکره مستقیم با آمریکا در دستور کار هیات مذاکره نیست مردان پایتخت خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کنند پیش بینی های هواشناسی چقدر صحت دارد؟ گلایه بازنشسته ها از افزایش ناچیز عیدی منتظر تصمیمات اروپا و آمریکا هستیم ابلاغ ممنوعیت تعطیلی کلی مدارس به دلیل کرونا نحوه لغو امکان پاسخ به استوری اینستاگرام برای فالوورها اضطراب و افسردگی در بین مردان افزایش یافت خبر جدید برای پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ بیش از ۴۲۵ میلیون مبتلا به کرونا درجهان ثبت شد خطیب زاده: هنوز موضوعات سخت و کلیدی در وین باقی مانده‌ است رییسی وارد دوحه شد اعتراض نمایندگان مجلس به ابهامات درباره مصوبات کمیسیون تلفیق چه کسانی نیاز به قرنطینه ۵ روزه اومیکرون دارند؟ پل تاریخی کرج در آستانه نابودی + عکس نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس درباره بانک ها گسترش سریع سویه اومیکرون پنهان کار عشق پرواز + عکس مرندی: لغو همه تحریم ها هدف هر توافقی در وین است ارزان ترین تلویزیون چند؟ (جدول) صعود هشت هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مقایسه قائدی با روماریو توسط اماراتی ها! محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد کشور شد برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود محدودیت‌ های کرونایی در هنگ‌کنگ افزایش یافت فاصله بسیار سرعت اینترنت ایران با شرایط ایده آل بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بورس فردا بوس امروز حقیقی حقوقی بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس بورس امروز حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی

شهردار منطقه ۸ تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده‌‌ حقوقی منطقه به ارزش ۷۷ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با بیان اینکه با پیگیری اداره حقوقی منطقه در پرونده ملکی که در مرحله بدوی با حکم دادگاه در سال 1398 محکوم به پرداخت بهای تصرف گذر به متراژ 516/79 مترمربع در خیابان شهید حسن‌تکه در ناحیه 3 منطقه شده بود، اظهار کرد: دادنامه صادره در مرحله تجدیدنظر نقض ‌و از تضییع حقوق بیت‌المال و هدررفت بیش از 77 میلیاردتومان از بودجه شهرداری پیشگیری شد.

وی افزود: مالک ملک مذکور  با این ادعا که مساحت باقیمانده به میزان 516/79 مترمربع به صورت گذر در تصرف شهرداری بوده و باید مابه‌‌عوض آن توسط شهرداری به وی پرداخت شود، اقدام به اقامه دعوی کرده بود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در این راستا اداره حقوقی منطقه با همکاری حوزه‌های تخصصی دیگر همچون املاک و شهرسازی، اقدام به اثبات این مطلب کرد که گذر مذکور حاصل تقسیم خودسرانه و بی‌ضابطه ملک توسط مالک اولیه در دهه 50 و برای سهولت فروش بوده و مطابق ماده 101 قانون شهرداری‌ها، گذر ناشی از آن به رایگان متعلق به شهرداری است.

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

به گفته تنهایی شهردار منطقه 8 شهر تهران، مدیریت شهری منطقه موفق به نقض رأی محکومیت در مرحله تجدیدنظر شده و دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم به بی‌حقی خواهان صادر و شهرداری در این دادگاه از تضییع حقوق خود جلوگیری کرد.

این اقدام مدیریت شهری منطقه، تلاش برای احقاق حقوق بیت‌المال و بازگشت 77 میلیارد تومان سرمایه به شهرداری را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟