Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آماده‌سازی ۹ غرفه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در ۷ ایستگاه‌ مترو خبر داد و گفت: طبق وعده‌ای که داده بودیم، غرفه‌های این سازمان در «شهر زیر زمینی» به زودی آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ایوب فصاحت با اعلام اینکه مسافران مترو، مصرف‌کنندگان واقعی بازار هستند که با شروع به کار غرفه‌های پیش‌بینی شده در ایستگاه‌های مترو، امکان خرید بخشی از کالاهای اساسی و محصولات مورد نیاز برای ایشان در ایستگاه‌های مترو امکان‌پذیر خواهد شد، افزود: این سازمان در قالب یک کار جهادی با مشارکت و همکاری قابل تقدیر شرکت بهره‌برداری مترو، تصمیم گرفته تا کالاهای ضروری را بدون واسطه به دست مردم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی غرفه‌های سازمان مدیریت میادین در ایستگاه‌های مترو، مسافران مترو این امکان را خواهند داشت تا در مسیر سفر و هنگام بازگشت به منزل، کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مصوب از ایستگاه‌های مترو تهیه کنند، اظهار کرد: در این غرفه‌ها، اقلام مورد نیاز مردم که در مرحله نخست شامل برنج، روغن، قند و شکر با قیمت‌های تنظیم بازار خواهد بود را با نازل‌ترین سود و بدون واسطه به دست مصرف‌کنندگان واقعی شهروندان می‌رسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به عرضه محصولات مورد نظر در غرفه‌هایی که در ایستگاه‌های منتخب مترو اجرا شده و در دست اجرا هستند، تصریح کرد: در حال حاضر، قرار نیست سودی بابت اجرای این طرح به شهرداری تهران تعلق بگیرد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با توجه به همزمانی آغاز این طرح با ایام ماه رجب و آستانه سال نو و ایام نوروز و سپس ایام ماه مبارک رمضان، بر خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان متمرکز باشیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، فصاحت با تأکید بر اینکه در ابتدای اجرای این طرح از بهره‌برداران میادین میوه و تره بار استفاده می‌شود که بتوانند در فاز اول کالاهای اساسی را در اختیار مردم قرار دهند، تاکید کرد: در ادامه، سایر محصولات مصرفی خانواده‌ها از جمله میوه‌های بسته‌بندی شده به فهرست ارزاق و مایحتاج عمومی که در غرفه‌های واقع در ایستگاه‌های مترو عرضه می‌شوند، اضافه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران مترو میادین میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین ایستگاه های مترو کالاهای اساسی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد