Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@04:08:12 GMT

خرید عید کیف و کفش چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۸۹۳۳

اقتصادآنلاین - محبوبه فکوری؛ بازار نوروزی کیف و کفش رونق گرفته است. حالا در آستانه فرارسیدن عید نوروز، رفت و آمدها و سرک کشیدن‌ها به مغازه‌های این بازار بیشتر از قبل شده و فروشگاه‌های این گروه کالایی، پاخور بهتری نسبت به قبل دارند. 

گشت و گذاری در محله‌هایی که به نوعی بورس خرید و فروش کفش‌های چرمی و غیرچرمی همچون باغ سپهسالار نشان می‌دهد که ترددها در این پیاده‌راه سنگ فرش شده قدیمی بیشتر از قبل شده و مغازه‌داران هم تلاش می‌کنند که از فرصت حضور مردم استفاده کرده و تولیداتی با رده‌های کیفی و قیمتی مختلف به مشتریان خود معرفی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان برخی از کارگران فروشگاهها نیز تلاش دارند تا مشتریان را به سمت مغازه‌های خود هدایت کنند و دخل بیشتری از این افزایش تقاضای مردم برای خرید کیف و کفش در ایام پایانی سال بگیرند؛ البته هر چند که تعداد مشتریان بیشتر شده، اما به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، هر مشتری برای خرید بیشتر از سال های قبل مته به خشخاش می‌گذارد و سختگیری بیشتری نسبت به قبل به خرج می‌دهد. 

یکی از فروشندگان کیف و کفش در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین می‌گوید: در هفته‌های گذشته مراجعات و رفت و آمدها برای خرید کیف و کفش بیشتر شده است؛ اما دو دسته تفکر و دیدگاه بر این خریدها حاکم است. یک دسته از مشتریان هستند که قدرت خرید به شدت پایینی دارند و بنابراین بیشتر از اینکه کیفیت برایشان مهم باشد، قیمت برای آنها از اهمیت برخوردار است؛ البته باید به این هم توجه داشت که این افراد کمتر برای خرید به مغازه های بورس کیف و کفش مراجعه می‌کنند. 

وی می افزاید: گروه دوم اما آن دسته از اقشار متوسط جامعه هستند که هم به دنبال خرید کالای با قیمت مناسب هستند و هم در عین حال به کیفیت توجه دارند چراکه معتقدند که در بازه های زمانی کوتاه قادر به تجدید خریدهای خود نیستند؛ بازار هم با درک از این واقعیت تلاش کرده تا محصولاتی تولید کند که هم با قیمت مناسب هستند و هم کیفیت متوسط دارند.

یکی دیگر از فروشندگان باغ سپهسالار در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین می‌گوید: در گذشته تعداد مغازه هایی که نسبت به فروش کفش‌های چرم طبیعی ایرانی با درجه کیفیت بسیار بالا اقدام می‌کردند بیشتر بودند؛ اما کنون به دلیل اینکه قیمت این کفش و کیف‌ها بسیار بالا بوده و هزینه تولید این محصولات هم نسبت به سایر کفش‌های تولیدی با چرم مصنوعی بالاتر است،‌ مردم کمتر از خرید آنها استقبال می‌کنند. 

وی می‌افزاید: البته خرید این محصولات بیشتر به فروشگاههای بزرگ چرمی با برندهای مطرح کشور معطوف شده و مشتریان هم به خوبی می‌دانند که اگر قرار باشد کیف و کفش باکیفیت چرمی با قیمت نسبتا بالا خریداری کنند باید به این فروشگاهها سر به زنند و بنابراین کمتر به سپهسالار می‌آیند و بنابراین راسته چهارراه استانبول تا میدان فردوسی و سایر فروشگاههای پراکنده در سطح شهر را دنبال می‌کنند. 

این فروشنده می‌گوید: خرید محصولات چرمی از سوی فروشندگان و واسطه‌هایی که صرفا مغازه‌دار بوده و تولیدکننده نیستند خیلی جذابیت ندارد؛ چراکه این محصولات حاشیه سود بالایی ندارد و قیمت تمام شده آنها هم بالا است؛ بنابراین با توجه به سطح قدرت خرید مردم محصولات آنها هم خریداران خاص خود را دارد.

یکی دیگر از فروشندگان به خبرنگار اقتصاد آنلاین می‌گوید: هم اکنون قیمت هر کیف چرمی با کیفیت بسیار بالا،‌ نرخی بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد؛ هر چند که برخی از برندهای مطرح ممکن است به دلیل طراحی‌های خاص،‌قیمت های بالاتری را هم عرضه کنند. 

او می‌افزاید: قیمت کفش های چرمی نیز بسته به مدل آنها از ۶۰۰ هزار تومان تا حدود ۲.۵ میلیون تومان متغیر است؛ اما به هر حال این کفش ها برندهای خاصی هستند که کیفیت آنها برای مردم شناخته شده است و مشتریان خاص خود را هم دارند. 

این فروشنده می‌گوید: قیمت کفشهایی با چرم مصنوعی اما کیفی به لحاظ دوخت و طرح،‌ هم اکنون بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است؛ اما به هر حال هستند تولیدکنندگانی که با چرم مصنوعی حتی کفش های با قیمت پایین تر هم تولید می‌کنند اما به هر حال کیفیت بالایی ندارند. 

او می افزاید: البته برخی از فروشندگان نیز به ناحق‌، چرم مصنوعی باکیفیت را به جای چرم طبیعی جلوه می-دهند یا حتی از چرم طبیعی کم کیفیت تر استفاده کرده و سعی در اغوای مشتریان در خرید محصولاتشان به عنوان کالای چرم طبیعی باکیفیت دارند. به هرحال دانش مردم نیز نسبت به تشخیص انواع چرم های طبیعی و مصنوعی ضعیف است. 

به هر حال بازار کیف و کفش رونق گرفته و یکی از محصولاتی است که در آستانه شب عید از مشتریان بیشتری نسبت به ایام دیگر سال برخوردار است. 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد عید نوروز کفش بازار کیف بازار پوشاک بازار شب عید بازار کیف و کفش خرید عید اخبار مرتبط بازار داغ پوشاک ترک و تولیدکنندگانی که نقره داغ می ­شوند بازار شب عید پوشاک در اختیار قاچاقچیان تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد صادرات ۵۰میلیون دلاری کیف و کفش ۴عامل اصلی رکود حاکم بر بازار دسته ‌چک‌های برگشتی بیخ گلوی صنعت چرم ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها خرید عید کیف و کفش چقدر هزینه دارد؟ صدای اعتراض در سرزمین مثلا آزاد خفه می‌شود! برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا برگشت خورد تعارف قهوه عربی به رییس جمهور در دوحه + فیلم محور چالوس بازگشایی شد قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۲/۲) ابعاد ناگفته سفر رییسی به قطر / درخواست میانجی‌ گری از دوحه برای پایان بحران در بغداد ۳ میلیون هزینه خرید ترازوی دیجیتال + جدول قیمت دستکاری شاخص کل واقعیت دارد؟ تاکید وزیر خارجه اوکراین برای پیوستن به ناتو استقبال ۴۷ میلیاردی حقیقی‌ ها از بورس امروز شماره شبای سهامداران بانک های ادغامی بروزرسانی شد جنگ مدرن روسیه با ده ها حمله سایبری به اوکراین شاخص کل با رشد هفت واحدی معاملات را به پایان برد فواید زرد چوبه برای پوست و زیبایی! مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی مژده تنها تا نیمه شعبان راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ سکته در بازار دلار قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ امیرعبداللهیان: می‌توانیم در کمتر از چند ساعت در وین به توافق برسیم نسل بعدی واکسن‌ های کرونا چگونه عمل می کنند؟ همتی: مجلس اجازه ندهد تورم غیرقابل کنترل شود روزانه چقدر برای تست کرونا هزینه می شود؟ بلیت اتوبوس و مترو بالاخره چند شد؟ کارت‌ کنکور دکتری ۱۴۰۱ فردا منتشر می شود آخرین جزییات از آزمون استخدامی معلمان + لینک ثبت نام خبر خوب؛ پرداخت یارانه معیشتی به مددجویان قیمت کدام خودروها ریزش کرد؟ / عقبگرد سه میلیون تومانی قیمت ساینا میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت جزییات استخدام ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش مذاکره مستقیم با آمریکا در دستور کار هیات مذاکره نیست مردان پایتخت خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کنند پیش بینی های هواشناسی چقدر صحت دارد؟ گلایه بازنشسته ها از افزایش ناچیز عیدی منتظر تصمیمات اروپا و آمریکا هستیم ابلاغ ممنوعیت تعطیلی کلی مدارس به دلیل کرونا نحوه لغو امکان پاسخ به استوری اینستاگرام برای فالوورها اضطراب و افسردگی در بین مردان افزایش یافت خبر جدید برای پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ بیش از ۴۲۵ میلیون مبتلا به کرونا درجهان ثبت شد خطیب زاده: هنوز موضوعات سخت و کلیدی در وین باقی مانده‌ است رییسی وارد دوحه شد اعتراض نمایندگان مجلس به ابهامات درباره مصوبات کمیسیون تلفیق چه کسانی نیاز به قرنطینه ۵ روزه اومیکرون دارند؟ پل تاریخی کرج در آستانه نابودی + عکس نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس درباره بانک ها گسترش سریع سویه اومیکرون پنهان کار عشق پرواز + عکس مرندی: لغو همه تحریم ها هدف هر توافقی در وین است بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عید نوروز کفش بازار کیف بازار پوشاک بازار شب عید بازار کیف و کفش خرید عید چرم مصنوعی هزار تومان برای خرید چرم طبیعی کیف و کفش شب عید کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث

الزام داشتن بیمه شخص ثالث برای رانندگی با انواع وسایل نقلیه از قوانین مطلوبی است که آرامش زیادی به‌همراه می‌آورد. فرقی نمی‌کند که در جریان حادثه رانندگی خاطی هستید یا کسی که دچار آسیب می‌شود، درهرحال، وجود بیمه شخص ثالث راهی برای مدیریت هزینه خسارت‌ها به‌نحوی است که همه سود ببرند. با وجود این بیمه اجباری، رانندگی حاشیه امنی پیدا می‌کند و در پناه پوشش خدماتش، وقوع حوادث مختلف قابل کنترل می‌شوند. در ادامه درباره محاسبه هزینه خرید این بیمه بیشتر می‌گوییم.

عوامل اثرگذار در تعیین هزینه بیمه شخص ثالث

سالانه، سازمان بیمه مرکزی تعرفه‌ای مشخص را برای خرید بیمه شخص ثالث اعلام می‌کند. تعیین این تعرفه هم در گروی نرخی است که قوه قضاییه برای دیه در نظر می‌گیرد. نرخ دیه وابسته به عواملی مانند تورم و شاخص‌هایی است که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود. قیمتی که با در نظرگرفتن این عوامل برای خدمات بیمه شخص ثالث تعیین می‌شود، قیمت پایه دریافت خدمات آن از شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه یا همان بیمه‌گران است.

به‌جز نرخ پایه بیمه شخص ثالث، عوامل متنوع دیگری هم هستند که روی تعیین هزینه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه اثر می‌گذارند. از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مدل خودرو؛ سال ساخت؛ کاربری وسیله؛ اعتبار بیمه‌نامه؛ جرایم انجام‌شده؛ پوشش‌های بیمه؛ تخفیف‌های در دسترس.

مدل خودرو

بنا به اینکه چه خودرویی سوار می‌شوید و وسایل نقلیه‌تان چیست، هزینه بیمه شخص ثالث آن هم تغییراتی می‌کند. برای مثال، یکی از عوامل اثرگذار در این زمینه، تعداد سیلندرهای هر مدل از خودرو است. هرچقدر که وسیله نقلیه‌تان تعداد سیلندر بیشتری داشته باشد، هزینه بیمه شخص ثالثش هم بیشتر می‌شود. برای مثال، باید دقت کنید که هزینه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ با یک وانت باری یکسان نیست.

سال ساخت

یکی از عواملی که روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث نقش دارد، سال تولید آن است. اگر خودرویی بیشتر از ۱۵ سال عمر کرده باشد، هزینه بیمه آن هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از ۱۵ سال، به‌ازای هر سال اضافه، ۲درصد به مبلغ بیمه‌تان اضافه می‌شود. بیشینه این مقدار هم ۲۰درصد است. بنابراین، حواستان باشد که لزوما نرخ و تعرفه بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و پیش از خرید، حتما استعلامی از هزینه لازم برای خرید بیمه خودروی موردنظرتان تهیه کنید تا با آگاهی اقدام به خرید کنید.

کاربری وسیله

نرخ بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و کاربرد آن‌ها هم در تعیین قیمت بیمه‌شان اثرگذار است. برای نمونه، خودروهای شخصی بیمه شخص ثالث ارزان‌تری نسبت به خودروهایی دارند که در نقش تاکسی‌های معمولی یا اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. حمل بار با خودرو و کارکردهای این‌چنینی دیگر هم باعث می‌شوند که هزینه بیمه شخص ثالث برای هر وسیله متفاوت از دیگری باشد.

اعتبار بیمه‌نامه

بنا به اینکه مدت‌زمان عقد قرارداد بیمه چقدر است، هزینه بیمه شخص ثالث هم تغییر می‌کند. اعتبار بیمه‌نامه‌ها می‌تواند کوتاه‌مدت یا یک‌ساله باشد. بعضی از شرکت‌های بیمه امکان تهیه و خرید روزشمار بیمه شخص ثالث را هم فراهم می‌کنند. دقت کنید که بیمه‌های شخص ثالث کوتاه‌مدت ریسک بیشتری برای بیمه‌گران یا همان شرکت‌های ارائه خدمات بیمه دارند و به همین دلیل، نرخشان پایین‌ نیست.

جرایم انجام‌شده

یادتان باشد که به‌ازای هر روز بدون بیمه شخص ثالث، مبلغی جریمه برایتان ثبت می‌شود. این جریمه براساس نرخ و تعرفه سالانه بیمه تعیین می‌شود و هر سال متفاوت از سال دیگر است. اگر خودرو را بیمه نکنید، جریمه روزانه برایتان لحاظ می‌شود و مبلغ سنگینی شکل می‌گیرد. بنا به اینکه چقدر جریمه پرداخت‌نشده دارید، هزینه خرید و تمدید بیمه برایتان متفاوت خواهد بود.

پوشش‌های بیمه

براساس اینکه خدمات بیمه شخص ثالث چه مواردی از حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد، مبلغ خرید آن هم متفاوت خواهد بود. با انتخاب پوشش‌های بیشتر، هزینه خرید بالاتر می‌رود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در این زمینه مهم است. در هر سال، این سقف و مبلغ کف ارائه خدمات بیمه متفاوت است. در سال ۱۴۰۲، بیشترین مبلغی که می‌توانید از بیمه شخص ثالث دریافت کنید، معادل با ۴۰۰ میلیون تومان است. حداقل میزان پوشش هم در حدود ۲۰ میلیون اعلام می‌شود.

تخفیف‌های در دسترس

شرکت‌های بیمه باید برای دریافت مبلغ پایه بیمه از قانون سازمان بیمه مرکزی پیروی کنند. بعد از اینکه نرخ اصلی مشخص شد، امکان ارائه تخفیفات مختلف از سوی شرکت‌ها وجود دارد. آن‌ها می‌توانند خرید با تخفیف‌های گوناگون را برای مشتریانشان ممکن کنند. تخفیف مهمی که در این زمینه ارائه می‌شود هم تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث است. به‌ازای هر سال که بدون تصادف بگذرد، تخفیف‌هایی برای وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود. بهره‌مندی از این تخفیف‌ها راهی برای خرید ارزان‌تر بیمه شخص ثالث است.

خرید آسان برای مدیریت هزینه و آگاهی دقیق از قیمت‌ها

برای خرید بیمه شخص ثالث باید از میان شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه، دست به انتخاب بزنید. پیداکردن مناسب‌ترین گزینه کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد و برای مقایسه شرایط و تعرفه‌های هریک باید روند تحقیقاتی دشواری را پشت‌سر بگذارید. خبر خوب آن است که با وجود سامانه‌ای مانند بیمه بازار جای نگرانی بابت انتخاب وجود ندارد. با مراجعه به این بستر آنلاین می‌توانید انواع بیمه را بی‌دردسر و راحت بخرید. در بیمه بازار، امکان واردکردن اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و مشاهده فهرستی کامل از بیمه‌گران برای دریافت خدمات بیمه شخص ثالث از آن‌ها وجود دارد. با مراجعه به این سامانه، فهرست شرکت‌های مختلف و شرایطشان را مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. در نهایت هم در فرایندی اینترنتی و ساده، اقدام به خرید بهترین بیمه شخص ثالث کنید.

برآوردی از قیمت بیمه شخص ثالث و استعلام قیمت‌ها در بیمه بازار

برای محاسبه آنلاین بیمه شخص ثالث، کافی است که از بیمه بازار کمک بگیرید. با ورود اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه، فهرستی متناسب با مشخصات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. با مرور فهرست که شامل اطلاعاتی درباره قیمت و شرایط خدمات بیمه شرکت‌های مختلف است، امکان تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌شود. با انتخاب گزینه مناسب و ورود اطلاعات و مدارک لازم هم تمام روند به‌طور اینترنتی پیش می‌رود. در عرض چند دقیقه می‌توانید صاحب بیمه‌نامه شخص ثالث خودروی خود شوید. هزینه‌ها هم به‌طور اینترنتی و با اتصال به درگاه‌های امن پرداخت از شما دریافت خواهند شد. با روش‌های تازه، امور مختلف از جمله خرید بیمه را خوشایند، ساده و دل‌چسب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد