Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی مطیعی گفت: در حال حاضر با تعامل مثبتی که بین مجموعه آبفا و شهرداری شکل گرفته است؛ هر مکانی که آسفالت آن شکافته و برش داده شود ترمیم آن بر عهده پیمانکار شهرداری یا آب و فاضلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدمهدی مطیعی عضو شورای شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری برای تمام کلانشهرهای ایران الزام دارد زیرا هر کجا ضعفی دیده می شود به دلیل عدم توجه به این مسئله مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بحث مدیریت شهری را نباید به یک سری هماهنگی بین ارگان های مختلف تقلیل داد،افزود: امکان وجود اشکالات و خلأهای قانونی در هر مجموعه ای وجود دارد و هر سازمان یا اداره ای می تواند جزیره ای عمل کند به طور مثال یک اداره می گوید رسالت من این است که فقط لوله فاضلاب را جایگذاری کنم؛ در صورتی که آن اداره، آسفالت را شکافته است و باید به حالت اول بازگرداند.

عضو شورای شهر اهواز به برگزاری جلسه با محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و گفت: پیش از این دیدار ترمیم و بازسازی آسفالت پس از انجام پروژه های عمرانی در قرارداد پیمانکار لحاظ نشده بود اما در حال حاضر با تعامل مثبتی که بین مجموعه آبفا و شهرداری شکل گرفته است؛ هر مکانی که آسفالت آن شکافته و برش داده شود ترمیم آن بر عهده پیمانکار شهرداری یا آب و فاضلاب است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان