Web Analytics Made Easy - Statcounter

سود سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت، چه زمانی پرداخت خواهد شد؟ چه اشخاصی سود ۵۵۰هزار تومانی را دریافت خواهند کرد؟ مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین؛ پس از توقف نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، سود این سهام به تعداد سهامی که افراد در اول اسفند ماه مالک آن هستند تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سود سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت، چه زمانی پرداخت خواهد شد؟

ملاک پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ برای مشمولان غیرمستقیم، مالکیت سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در روز اول اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

لازم به ذکر است که سود ۵۵۰هزار تومانی سهام عدالت، شامل دارندگان سهام به روش غیرمستقیم نیز می‌شود و سود سهام عدالت به تعداد سهامی که افراد در اول اسفندماه مالک آن هستند، تعلق خواهد گرفت.

چه اشخاصی سود ۵۵۰هزار تومانی را دریافت خواهند کرد؟

مشمولانی که کل سهام خود را به فروش رسانده یا سهام بیشتری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را خریداری کرده‌اند، لزوما مبلغ ۵۵۰هزار تومان را دریافت نخواهند کرد.

سود برخی از افراد که درصدی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، به همان نسبت کاهش پیدا می‌کند و سود سهام، به حساب دارندگان جدید سهام عدالت واریز می‌شود.

مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

دارندگان پرتفوی ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت، حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۹ را دریافت خواهند کرد. سود سهام عدالت برای اشخاصی که دارای پرتفوی یک میلیون تومانی سهام عدالت هستند، حدود یک میلیون تومان خواهد بود و هیچ تفاوتی در انتخاب روش مدیریت مستقیم یا مدیریت غیرمستقیم در سهام عدالت وجود ندارد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سود سهام عدالت اخبار مرتبط زمان پرداخت سود سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت اعلام شد کدام مشمولان، سود سهام عدالت دریافت نمی‌ کنند؟ / اگر سهام عدالت نگرفتیم، چه کنیم؟ سود سهام عدالت متوفیان را چگونه می توان دریافت کرد؟ آیا برای دریافت سود سهام عدالت باید حضوری مراجعه کرد؟ مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟ سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز می شود؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها زمان پرداخت سود مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت + جزئیات خرید عید کیف و کفش چقدر هزینه دارد؟ صدای اعتراض در سرزمین مثلا آزاد خفه می‌شود! برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا برگشت خورد دستور العمل جدید WHO برای قرنطینه کرونایی تعارف قهوه عربی به رییس جمهور در دوحه + فیلم محور چالوس بازگشایی شد قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۲/۲) ابعاد ناگفته سفر رییسی به قطر / درخواست میانجی‌ گری از دوحه برای پایان بحران در بغداد ۳ میلیون هزینه خرید ترازوی دیجیتال + جدول قیمت دستکاری شاخص کل واقعیت دارد؟ تاکید وزیر خارجه اوکراین برای پیوستن به ناتو استقبال ۴۷ میلیاردی حقیقی‌ ها از بورس امروز شماره شبای سهامداران بانک های ادغامی بروزرسانی شد جنگ مدرن روسیه با ده ها حمله سایبری به اوکراین شاخص کل با رشد هفت واحدی معاملات را به پایان برد فواید زرد چوبه برای پوست و زیبایی! مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی مژده تنها تا نیمه شعبان راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ سکته در بازار دلار قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ امیرعبداللهیان: می‌توانیم در کمتر از چند ساعت در وین به توافق برسیم نسل بعدی واکسن‌ های کرونا چگونه عمل می کنند؟ همتی: مجلس اجازه ندهد تورم غیرقابل کنترل شود روزانه چقدر برای تست کرونا هزینه می شود؟ بلیت اتوبوس و مترو بالاخره چند شد؟ کارت‌ کنکور دکتری ۱۴۰۱ فردا منتشر می شود آخرین جزییات از آزمون استخدامی معلمان + لینک ثبت نام خبر خوب؛ پرداخت یارانه معیشتی به مددجویان قیمت کدام خودروها ریزش کرد؟ / عقبگرد سه میلیون تومانی قیمت ساینا میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت جزییات استخدام ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش مذاکره مستقیم با آمریکا در دستور کار هیات مذاکره نیست مردان پایتخت خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کنند پیش بینی های هواشناسی چقدر صحت دارد؟ گلایه بازنشسته ها از افزایش ناچیز عیدی منتظر تصمیمات اروپا و آمریکا هستیم ابلاغ ممنوعیت تعطیلی کلی مدارس به دلیل کرونا نحوه لغو امکان پاسخ به استوری اینستاگرام برای فالوورها اضطراب و افسردگی در بین مردان افزایش یافت خبر جدید برای پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ بیش از ۴۲۵ میلیون مبتلا به کرونا درجهان ثبت شد خطیب زاده: هنوز موضوعات سخت و کلیدی در وین باقی مانده‌ است رییسی وارد دوحه شد اعتراض نمایندگان مجلس به ابهامات درباره مصوبات کمیسیون تلفیق چه کسانی نیاز به قرنطینه ۵ روزه اومیکرون دارند؟ پل تاریخی کرج در آستانه نابودی + عکس نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس درباره بانک ها گسترش سریع سویه اومیکرون پنهان کار بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سود سهام عدالت غیرمستقیم سهام عدالت سود سهام عدالت پرداخت سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور