Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: بر اساس ابلاغ آقای سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، آقایان احمد وحیدی (وزیر کشور)، عیسی زارع‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)، رستم قاسمی (وزیر راه و شهرسازی)، یوسف نوری (وزیر آموزش و پرورش)، محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری)، حجت‌الله عبدالملکی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، بهرام عین‌اللهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، علی‌اکبر محرابیان (وزیر نیرو)، محمدرضا آشتیانی (وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح)، میثم لطیفی (رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور)، حسن بابایی (رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) و حمید جبلی (رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) به‌ عنوان اعضای جدید ستاد ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی مبنا منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 آقای جواد حسین‌زاده (رئیس مرکز آمار ایران) به عنوان قائم مقام و دبیر ستاد و رئیس شورای هماهنگی و تلفیق ستاد منصوب شد.

ستاد ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی مبنا به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای مادۀ ۱۰ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعۀ کشور در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۲۴ ایجاد شد.

بیشتر بخوانید

 اجرای سرشماری عمومی با شیوه ثبتی مبنا در برنامه هفتم توسعه

بر اساس این مصوبه، تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی و نهاد‌های عمومی غیردولتی مکلف‌اند ضمن همکاری کامل با مرکز آمار ایران، هر نوع ریزداده و اطلاعات آماری مورد نیاز در چارچوب مادۀ ۹ قانون مرکز آمار ایران را بدون اخذ وجه در اختیار این مرکز قرار دهند.

سرشماری ثبتی مبنا یک طرح ملی است که بر اساس آن، شیوۀ جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای سرشماری دوره‌ای عمومی نفوس و مسکن از شیوۀ سنتی مراجعۀ حضوری به شیوۀ نوین مبتنی بر تجمیع ریزداده‌های گردآوری شده در دستگاه‌های اجرایی مختلف کشور تغییر خواهد کرد و بر اساس مصوبۀ شورای عالی آمار، مرکز آمار ایران به عنوان مجری سرشماری‌های عمومی نفوس و مسکن، از سال ۱۴۰۵ مکلف به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوۀ ثبتی مبنا شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سرشماری نفوس و مسکن مرکز آمار ایران ثبتی مبنا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان