Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:16:49 GMT

ساخت بیمارستان ایلام توسط خیرین «مرهم»

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۳۶۷

ساخت بیمارستان ایلام توسط خیرین «مرهم»

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در دیدار با گروه خیرین مرهم موفق به جلب مشارکت آنان برای ساخت بیمارستان در استان شد.

«حسن بهرام‌نیا» در دیدار با خیرین مرهم، با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان در حوزه گردشگری سلامت، اظهار کرد: امروز ایلام به واسطه اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته، هر ساله شاهد تردد میلیون‌ها زائر است و در این راستا نیازمند ایجاد و ترمیم زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام ضمن تقدیر از اعلام آمادگی گروه خیرین مرهم برای ساخت بیمارستان در استان گفت: این بیمارستان در دو فاز عمومی و تخصصی ساخته می‌شود. 

در ادامه دکتر حمیدرضا علیزاده سرپرست موسسه خیریه مرهم و عضو هیئت علمی دانشگاه و فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی با استقبال از درخواست استاندار ایلام برای مشارکت در ساخت بیمارستان در استان گفت: این بیمارستان به قصد خدمات‌دهی به مردم استان، زوار و گردشگران حوزه سلامت در دو فاز عمومی و تخصصی (جراحی پلاستیک، ناهنجاری‌های صورت و ...) ساخته می‌شود.

معاون بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران افزود: به خاطر محرومیت ایلام آمادگی داریم پذیرش بیماران این استان را خارج از نوبت و بصورت فوری پذیرش کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام استاندار ايلام ساخت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود