Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی افضلی صبح دو شنبه در نشست آمران به معروف که در شهرکرد برگزار شد، خلاصه جامع و کامل تقوای الهی در جامعه را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: بر اساس روایات معصومین (ع)، برترین افراد امت پیامبر کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به روایات از حضرت امام علی (ع) در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مطرح کرد: جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره‌ای در برابر دریا است.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ هزار پیامبر از بین بهترین بندگان خدا به رسالت مبعوث شدند و با بعثت پیامبر اکرم (ص)، دین مبین اسلام به جامعه بشری عرضه شد، ادامه داد: این مهم رخ داد تا بشریت به سعادت برسد، هرچند مسیر را بعد از رحلت پیامبر (ص) منحرف کردند، اما این افتخار نصیب نسل ما شده که بعد از ۱۴۰۰ سال توانستیم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) حکومت اسلامی که آرزوی انبیا الهی و ائمه معصومین (ع) است را تحقق بخشیم.

سردار افضلی مراحل شکل گیری، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: ادامه مسیر انبیا الهی و ائمه معصومین (ع) در گرو حفظ حکومت ولایی است، که اکنون وارد گام دوم آن شده ایم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری موفقیت‌های حاصله در ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی را مرهون تبعیت آحاد مردم از اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: در گام دوم انقلاب هم باید بر اساس شواهد و قرائن موجود که نوید بخش آینده درخشان برای انقلاب و کشور عزیزمان است با تبعیت از ولی فقیه پشتیبان نظام و انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: طبق آیه شریفه ۵۴ سوره مائده و آیه شریفه ۲۲ از سوره مبارکه مجادله، ظهور منجی عالم بشریت و نصرت الهی وعده قطعی و تخلف ناپذیر است.

سردار افضلی شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را در گرو رویش‌های انقلاب اسلامی و تحقق دولت اسلامی و جامعه و امت اسلامی دانست و ادامه داد: جوانان سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند که در گام دوم باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود، همان‌گونه که مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم آنان را مخاطب اصلی خود قرار داده اند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون جنگ ترکیبی دشمنان، مطرح کرد: تحریف حقایق راهکار دشمن در جنگ شناختی است که خسارت‌های زیادی هم وارد می‌کند، لذا امر به معروف و نهی از منکر و ورود هوشمندانه به فضای مجازی راهکار خنثی سازی این توطئه بزرگ دشمنان و تبدیل تهدیدات به فرصت است.

کد خبر 5429974

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علی افضلی امر به معروف و نهي از منكر انقلاب اسلامی ایران تمدن اسلامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران همدان گرگان عکس استانها واکسن کرونا اردبیل امر به معروف و نهی از منکر انقلاب اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باقری مجری صدا و سیما گفت: اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست!

کد خبر 847627 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است