Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار یک فایل صوتی، اظهار داشت: از بدو انقلاب دشمنان خارجی با همراهی عوامل داخلی‌شان در تلاش برای ایجاد بدبینی نسبت به سپاه بوده‌اند و سلامت سپاه در اوایل انقلاب و دفاع مقدس و زمان بازسازی و در کلیه فعالیت‌های جهادی و انقلابی همه را متحیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات و دستاوردهای سپاه در زمینه موشکی، هوافضا و خیلی از موارد دیگر موجب شده همه آنهایی که با نظام و انقلاب مشکل دارد به چشم بدی به سپاه نگاه کنند و برخی عوامل داخلی هم از این قضیه به دور نیستند. 

همتی ضمن تاکید بر اینکه عزت و اقتدار و سلامتی سپاه موجب این حساسیت‌ها شده است،‌ تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی چنین ادعاهایی برای ما قابل قبول نیست چون سپاه مولود انقلاب و پشتیبان انقلاب،‌ نظام و مردم است و ما به این جوسازی‌ها گوش نمی‌دهیم.

وی افزود: قوانین و مقررات و سلسله مراتب سپاه اجازه چنین سوءاستفاده‌هایی را به بالاترین مقامش هم نمی‌دهد چه برسد به مقامات پایین؛ چون شدت کنترل های درونی و بیرونی در سپاه بالاست.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه کنترل درونی اعتقادات افراد درون سپاه و کنترل بیرونی بخشنامه‌ها هستند، گفت: این دو کنترل مکمل هم هستند و بیشتر هم جنبه اعتقادی دارند و چنین چیزی در سپاه وجود ندارد که کسی بتواند از موارد و امکاناتش در سپاه سوءاستفاده کند.

انتهعای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن همتی شاهین دژ تکاب فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر

دریافت 28 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091003

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳