Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو فورلان مهاجم اسبق ویارئال اعتقاد دارد اونای امری می‌تواند یوونتوس را حسابی به دردسر بیندازد

دیگو فورلان، مهاجم اسبق ویارئال و تیم ملی اروگوئه نسبت به موفقیت ویارئال در بازی با یوونتوس خوش‌بین است.

طرفداری | دیگو فورلان، مهاجم اسبق باشگاه‌های ویارئال، اتلتیکو مادرید و اینتر در آستانه جدال تیم‌های ویارئال و یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت انجام داده و در خصوص رویارویی این دو تیم، صحبت کرده است: 

ویارئال تیمی باتجربه است که بازیکنانش دوست دارند توپ را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونای امری یک سرمربی خوب است که می‌داند چگونه حریفانش، از جمله یوونتوس را به دردسر بیندازد. او علاوه بر راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، برای کسب رتبه چهارم لالیگا هم می‌جنگد و الان تیمش فرم خوبی دارد. از نظر عمق ترکیب، ویارئال و یوونتوس قابل مقایسه نیستند اما این موضوع به این معنا نیست که همه چیز برای یوونتوس ساده خواهد بود. ویارئال طی سال‌ها پیشرفت کرده و به معنای واقعی کلمه یک تیم است. یوونتوس مدعی صعود است؟ بستگی دارد دور رفت چطور پیش برود. 

دیگو فورلان درباره وضعیت یوونتوس توضیحات بیش‌تری داد:

تیم الگری یک سال عجیب را تجربه می‌کند. دربی تورین را تماشا کردم و نمایش یوونتوس مرا تحت تاثیر قرار نداد. اگر یوونتوس مقابل ویارئال هم مثل بازی با تورینو بازی کند، به دردسر می‌افتد. آن‌ها باید خیلی مراقب باشند زیرا ویارئال در خانه به واسطه حمایت هوادارانش قدرت‌مند است و جو وحشت‌ناکی در استادیوم آن‌ها حاکم خواهد بود. یوونتوس اگر می‌خواهد نتیجه خوبی بگیرد باید با رویکرد خوبی به مصاف ویارئال برود و در غیر این صورت کار آن‌ها در بازی برگشت مشکل خواهد بود. دوشان ولاهوویچ بازیکنی است که خیلی دوستش دارم و مهاجمی بسیار قوی است. او می‌تواند از هر طریقی گل بزند. نمی‌دانم ولاهوویچ شبیه کدام مهاجم قدیمی است اما یارگیری کردن مهاجمی چون او ساده نیست. 

ستاره اسبق تیم ملی اروگوئه درباره مسابقه تیم‌های پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم صحبت کرد. رئال مادرید پس از شکست 1-0 در پارک دوپرنس، در برنابئو برای جبران تلاش خواهد کرد اما فورلان نسبت به موفقیت آن‌ها چندان خوش‌بین نیست:

به نظر من رئال مادرید مدعی صعود نخواهد بود. ام باپه که در دیدار رفت گل پیروزی بخش را به رئال مادرید زد، در سانتیاگو برنابئو فضای بیش‌تری برای گلزنی در اختیار خواهد داشت چرا که رئال مادرید حمله خواهد کرد. فضا داشتن ام باپه باعث می‌شود کار برای کارلو آنچلوتی و بازی تیم او سخت شود.  

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید دیگو فورلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه هفته گذشته بود که اظهاراتی جنجالی از اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منتشر شد و این باشگاه را وارد یک حاشیه بزرگ کرد.

او در این اظهارات توخل را متهم به این کرد که روی پیشرفت بازیکنان جوان کار نمی‌کند و بیشتر تمایل به این دارد که از باشگاه بخواهد بازیکنان جدید جذب کنند.

توماس توخل ابتدا پیش از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت به صحبت‌های هوینس پاسخ داد. او گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و درست قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»

با این حال در داخل باشگاه، دیگر اعضای هیئت‌مدیره معتقدند که توخل از صحبت‌های هوینس بسیار عصبانی شده اما خشمش را بروز نداده است. افراد درون باشگاه سعی کردند او را آرام کنند تا پیش از بازی برابر رئال تمرکز بیشتری داشته باشد اما در این امر ناکام بودند.

رابطه بین هوینس و توخل برای چندین ماه متشنج بوده است. افراد در داخل باشگاه تعجب کرده‌اند و سردرگم شده‌اند که چرا هوینس در این برهه زمانی چنین اظهاراتی را بیان کرده است. آیا او با این حرف‌ها می‌خواست خروج توخل را توجیه کند یا قصد داشت بر اهمیت پیشرفت استعدادهای جوانان برای بایرن تأکید کند؟ هیچکس دلیل صحبت‌های هوینس را نمی‌داند و همه نگران هستند که این حواشی بر عملکرد تیم مقابل رئال مادرید تاثیر بگذارد.

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!